درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31804صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 20 آبان 1396 - 15:44
نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور
نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور به میزبانی بیمه سینا در روز سه شنبه مورخ 16 آبان ماه 1396 در سالن کنفرانس بیمه مرکزی ج.ا.ا برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور به میزبانی بیمه سینا در روز سه شنبه مورخ 16 آبان ماه 1396 در سالن کنفرانس بیمه مرکزی ج.ا.ا برگزار شد.

به گزارش شارا، این نشست با حضور امین شیرکانی مدیرعامل بیمه سینا، دکتر مصطفی زندی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ج.ا.ا و همچنین مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست، امین شرکانی ضمن خوش آمدگویی به مدیران روابط عمومی صنعت بیمه گفت: باید در صنعت بیمه اطلاع رسانی شود که چه خدماتی به بیمه گذاران ارائه می شود. عدم اطلاع رسانی شفاف در این زمینه باعث موضع گیری بیمه گذاران در برابر هزینه ای شده است که برای خرید بیمه نامه ها پرداخت می کنند. برای مثال، چه میزان در سال از سوی شرکت های بیمه به بیمه گذاران دیه پرداخت می شود و نبود آن چه مشکلات و معضلاتی در جامعه ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: ما باید توانایی های خود را به جامعه عرضه کنیم تا مردم احساس نیاز کنند و خودشان سراغ شرکت های بیمه بیایند، نه این که ما به دنبال جذب مشتریان باشیم.

مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به خدمات الکترونیکی این شرکت گفت: رویکرد بیمه سینا به سمت خدمات الکترونیکی و از راه دور پیش رفته است و درصدد افزایش حجم فروش در بازار خدمات الکترونیک هستیم. ما برای آسان سازی دسترسی افراد به خدمات بیمه ای اقدام به راه اندازی بیمه های الکترونیک از طریق اپلیکیشن آپ کرده ایم.

شیرکانی در پایان ضمن تشکر از حضور مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در این نشست گفت: کشتی صنعت بیمه متعلق به همه افراد این صنعت است که باید با همه توان به آن خدمت کنیم و در واقع خدمت به صنعت بیمه خدمت به مردم است و همچنین باید با اطلاع رسانی صحیح و به موقع ضریب نفوذ بیمه را در کشور گسترش دهیم تا بتوانیم خدمات هرچه بیشتر و بهتری را به مردم ارائه دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد