شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- نشست شوراي هماهنگي مديران روابط عمومي صنعت بيمه كشور به ميزباني بيمه سينا در روز سه شنبه مورخ 16 آبان ماه 1396 در سالن كنفرانس بيمه مركزي ج.ا.ا برگزار شد.
به گزارش شارا، اين نشست با حضور امين شيركاني مديرعامل بيمه سينا، دكتر مصطفي زندي مدير كل روابط عمومي و امور بين الملل بيمه مركزي ج.ا.ا و همچنين مديران روابط عمومي صنعت بيمه كشور برگزار شد.
در ابتداي اين نشست، امين شركاني ضمن خوش آمدگويي به مديران روابط عمومي صنعت بيمه گفت: بايد در صنعت بيمه اطلاع رساني شود كه چه خدماتي به بيمه گذاران ارائه مي شود. عدم اطلاع رساني شفاف در اين زمينه باعث موضع گيري بيمه گذاران در برابر هزينه اي شده است كه براي خريد بيمه نامه ها پرداخت مي كنند. براي مثال، چه ميزان در سال از سوي شركت هاي بيمه به بيمه گذاران ديه پرداخت مي شود و نبود آن چه مشكلات و معضلاتي در جامعه ايجاد خواهد كرد.
وي در ادامه افزود: ما بايد توانايي هاي خود را به جامعه عرضه كنيم تا مردم احساس نياز كنند و خودشان سراغ شركت هاي بيمه بيايند، نه اين كه ما به دنبال جذب مشتريان باشيم.
مديرعامل بيمه سينا با اشاره به خدمات الكترونيكي اين شركت گفت: رويكرد بيمه سينا به سمت خدمات الكترونيكي و از راه دور پيش رفته است و درصدد افزايش حجم فروش در بازار خدمات الكترونيك هستيم. ما براي آسان سازي دسترسي افراد به خدمات بيمه اي اقدام به راه اندازي بيمه هاي الكترونيك از طريق اپليكيشن آپ كرده ايم.
شيركاني در پايان ضمن تشكر از حضور مديران روابط عمومي صنعت بيمه در اين نشست گفت: كشتي صنعت بيمه متعلق به همه افراد اين صنعت است كه بايد با همه توان به آن خدمت كنيم و در واقع خدمت به صنعت بيمه خدمت به مردم است و همچنين بايد با اطلاع رساني صحيح و به موقع ضريب نفوذ بيمه را در كشور گسترش دهيم تا بتوانيم خدمات هرچه بيشتر و بهتري را به مردم ارائه دهيم.