درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31683صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 9 آبان 1396 - 18:42
خلاقیت چه ارزشی در روابط عمومی دارد؟
در هسته اصلی آن، خلاقیت فرآیند آگاهانه حل مساله است. این حال مساله از دوران غارنشینی در عصر پارینه سنگی تا بحثهای تکنولوژیکی امروز شرکت اپل وجود داشته است. با توجه به فضا، خلاقیت چیزی است که اکثر موجودات از آن بهره مند هستند. این شامل پرندگان و زنبورهای عسل نیز می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خلاقیت در رهبری، حل مشکلات و هنرها مورد استفاده قرار می گیرد. اما چه ارزشی برای کسب و کارها دارد؟


در هسته اصلی آن، خلاقیت فرآیند آگاهانه حل مساله است. این حال مساله از دوران غارنشینی در عصر پارینه سنگی تا بحثهای تکنولوژیکی امروز شرکت اپل وجود داشته است. با توجه به فضا، خلاقیت چیزی است که اکثر موجودات از آن بهره مند هستند. این شامل پرندگان و زنبورهای عسل نیز می شود.


برای مثال، در روابط عمومی یک فکر خلاق به این فکر می کند چگونه می توانیم بگونه ای با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنیم که صدای برند ما در زمانه ای که مردم بشدت بمباران اطلاعاتی می شوند، به گوش مخاطبان برسد؟ یا چگونه می توان افراد را به کمکهای مالی به یک موسسه خیریه تشویق کرد؟


در آژانسهای تبلیغات و بازاریابی، خلاقیت عناصر هنری را شرح می دهد. از قبیل، حروفچینی، تصویر سازی و کلمات، و آنچه آنها برای حل مشکلات خود از آن استفاده می کنند.


ارتباطات بازاریابی به منظور حل یک مساله بوجود آمده اند: برای اطلاع رسانی، آموزش و یا سرگرمی. اما اگر ارتباطات توجه دیگران را جلب نمی کند یا در مقابل جمعیت ناتوان است چه؟


مشکل حل نشده است
این است که ارتباطات بازاریابی نیازمند اجرای خلاقیت می باشد. خلاقیت نیازمند مقابله با مساله شایع از راه واقعی، خلاف عادت و مبتکرانه است که ناگهان ما آن را اعلام می کنیم.


در نظر بگیرید قطعه ای مستقیم از بازاریابی را می توانید در جریان اهدای جایزه بهداشت ایران را در نظر بگیرید که پزشکان دانش آموخته را تشویق می کند برای توسعه مراقبت های بهداشتی و کسب تجارب ارزشمند به ایران بیایند. عنوان «نخستین تبلیغات رادیویی جهانی گوشی پزشکی» کاری بود که بخش بازاریابی انجام داد و در آن گوشی پزشکی در جعبه ای قرار داده شد.

 

زمانی که سنسور فشار سنج به صدا در می آمد فایل صوتی مورد نظر شروع به اجرا می شد. "بوم تاون"، مغز پشت این ایده بود که تمام فارغ التحصیلان دوره پزشکی باید یک ست گوشی پزشکی داشته باشند، بنابراین ایده خود را میان تمام همکاران خود به اشتراک گذاشت.


از آنجا که مجموعه گسترده ای از کار سازمانهای آینده در سطح جهان انجام شد، بسیاری از کارها در چارچوب آژانسهایی که بدنبال همسانان خود هستند انجام می گیرد. اما شما در واقع نیازمند توجه به مصرف کنندگان هستید. اینکه عادات خرید آنها چگونه تغییر می کند، چه چیزی توجه آنها را در طبقات سوپر مارکت به خود جلب می کند؟


مصرف کنندگان و عادات خرید آنها دائما در حال تغییرند و به همین دلیل روابط عمومی باید از خلاقیت برای جلب توجه آنها استفاده کند.


اما در همه این موارد فقط یک چیز ثابت باقی می ماند: «لذت» مصرف کنندگان زمانی که هر ارتباطی را تجربه می کنند، باید فکر کنند که با هوش هستند، اینکه متفکرانه عمل کرده اند، سرگرم شوند و بتوانند زمان خوشی را بگذرانند. این چیز جالبی است و باید هدف نهایی هر آژانسی باشد و در آن سعی خود را انجام دهند. این جایی است که «اجبار» در خلاقیت بدرستی بکار گرفته می شود و اثر مورد نظر را باقی می گذارد.
 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد