درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31529صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 26 مهر 1396 - 08:50
مدیرعامل اعلام کرد: چرخش دوباره چرخ 500 بنگاه اقتصادی با تسهیلات بانک ملی ایران
مدیرعامل بانک ملی ایران از احیای 500 بنگاه اقتصادی بحران زده در پنج استان با تسهیلات پرداختی این بانک طی چهار سال گذشته خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک ملی ایران از احیای 500 بنگاه اقتصادی بحران زده در پنج استان با تسهیلات پرداختی این بانک طی چهار سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده با اشاره به اینکه حجم تسهیلات پرداختی در این بخش به حدود 14 هزار و 883 میلیارد ریال می رسد، گفت: واحدهای بحرانی موجود در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، تهران و قزوین توانسته اند با کمک بانک ملی ایران جان تازه ای بگیرند.

وی افزود: تنها در استان خراسان رضوی 53 واحد بحرانی، هر کدام بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی ایران دریافت کرده اند که مجموع این تسهیلات به 5 هزار و 522 میلیارد ریال می رسد.

به گفته حسین زاده، این واحدها در بخش های مختلف صنعت و معدن، خدمات، مسکن، صادرات، کشاورزی و صنایع تبدیلی فعال شده اند.

مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: در استان خراسان جنوبی، بیش از یک هزار و 275 میلیارد ریال تسهیلات به 9 واحد بحران زده که در زمینه تولید سیمان، لوله و پروفیل، مرغ داری، خدمات الکترونیک و ... فعالیت می کردند پرداخت شده است.

حسین زاده به پرداخت بیش از 4 هزار و 921 میلیارد ریال تسهیلات به 298 واحد بحرانی استان یزد توسط بانک ملی ایران طی چهارسال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: فولاد، فرش، ساختمان، فراورده های نسوز، کاشی و سنگ، پروفیل، تجهیزات برقی، پلاستیک، الیاف، و کاغذ، تنها بخشی از فعالیت این واحدها بوده است.

وی ادامه داد: در استان قزوین نیز 103 بنگاه اقتصادی فعال در حوزه های دامداری، گلخانه، مرغداری، ظروف یک بار مصرف، سفال، فولاد، لامپ، آجر و ... طی این مدت بیش از 485 میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی ایران دریافت کرده اند.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با اشاره به این که در سه منطقه جنوب، مرکز و شرق تهران نیز بیش از 2 هزار و 678 میلیارد ریال تسهیلات برای احیای بنگاه های اقتصادی بحران زده پرداخت شده است، اظهار کرد: با این میزان تسهیلات، دست کم 38 واحد به چرخه فعالیت و تولید بازگشته اند.

حسین زاده تاکید کرد: بانک ملی ایران در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تمام تلاش خود را برای تمرکز بر احیا و کمک به بنگاه های اقتصادی قرار داده و هم سو با دولت تدبیر و امید، به فکر توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری تا حد ممکن است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد