درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:02   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31502صفحه نخست » جمعه، 21 مهر 1396 - 23:23
بانک شهر صدر نشین شبکه‌های اجتماعی بین بانک های کشور شد
بانک شهر بر اساس ارزیابی و آنالیز فعالیت بانک‌های ایران در شبکه‌های اجتماعی، که این ارزیابی به تایید بانک مرکزی نیز رسیده است، به عنوان بانک اول در سیستم بانکی کشور در سه ماهه دوم سالجاری معرفی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک شهر بر اساس ارزیابی و آنالیز فعالیت بانک‌های ایران در شبکه‌های اجتماعی، که این ارزیابی به تایید بانک مرکزی نیز رسیده است، به عنوان بانک اول در سیستم بانکی کشور در سه ماهه دوم سالجاری معرفی شد.

به گزارش شارا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حمید رضا عظیمی با بیان این مطلب گفت: با رشد شبکه های اجتماعی و رونق اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای موبایلی به ویژه تلگرام و اینستاگرام و ورود سازمان‌ها به منظور اطلاع رسانی و شفاف سازی افکار عمومی و جذب مشتریان، بانک شهر نیز به این حوزه ورود کرد وبا هدف گذاری و برنامه ریزی در مدت زمان کوتاهی موفق شد تا مقام نخست جذب مخاطب و بازدیدکنندگان فضای مجازی در شبکه بانکی کشور به علاوه تهیه و انتشار محتوای کارآمد را به خود اختصاص دهد.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر افزود: بنا بر اعلام بانک مرکزی، کانال
 تلگرام بانک شهر که در سه ماه نخست امسال، موفق شد در سه ماهه دوم سال، با جذب 112 هزار و 753 نفر، رتبه اول این بخش را به خود اختصاص دهد.

به گفته عظیمی، همچنین در شبکه اینستاگرام نیز، این بانک توانست با جذب و ارتقاء مخاطبان خود به میزان 59هزار و 950 نفر، در این بخش نیز در جایگاه نخست قرار دارد.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر خاطر نشان کرد: هم اکنون بانک شهر با 974.9 امتیاز در کانال تلگرام و با کسب 760.5 امتیاز در شبکه اینستاگرام بالاتر از سایر بانک‌های دولتی و خصوصی کشور در سه ماه دوم سال، صدر نشین شبکه بانکی کشور درفضای مجازی است.

وی با اشاره به دلایل این موفقیت افزود: تلاش در شناخت نیاز مخاطبان، منجر به آن شد تا ماهیت شبکه تلگرام این بانک با محور اطلاع رسانی و همچنین شبکه اینستاگرام بانک شهر با محور مسئولیت اجتماعی، برنامه ریزی شود که همین اقدام، موجب افزایش تعداد مخاطبان این بانک شده است.

عظیمی با بیان این‌که با برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته، قطعا این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: کمپین "مردمان خوب شهر" در ماه مبارک رمضان، عکاسی از نمادهای شهرهای ایران به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، گزارش مردمی اهالی شهر با موضوعات روز اجتماعی، اخبار روزانه، اعلام نرخ سکه و ارز ، تیزرهای تبلیغاتی بانک، صفحه اول روزنامه های صبح کشور، مستندهای بانکی، شهرآموز با موضوع آموزش مسائل بانکی، اعلام مناسبت ها ، نشریه دیجیتالی هفت شهر، کمپین "از مردم برای مردم" با محوریت اعلام فعالیت های بانک در حوزه شهری و مسئولیت اجتماعی و همچنین طراحی و تهیه ربات هوشمند تلگرامی به عنوان دستیار مشتریان بانک، از جمله برنامه‌هایی بود که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد و در نهایت تعداد اعضای کانال تلگرام و اینستاگرام بانک شهر را افزایش داد.

گفتنی است ، بانک شهر با احترام به نگاه مخاطب و زمان و حجم اعتبار اینترنت اختصاصی یافته از سوی مخاطبان خود، در تمام ایام هفته پیام‌های منتشر شده در این شبکه ها را خاص فضای مجازی تولیدمی‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در این فضا به آدرس ShahrBankOfficial از این اطلاعات بهره‌مند شوند .

وی در پایان تاکید کرد کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام رسمی بانک شهر تنها ادرس گفته شده است و هیچ کانال و صفحه دیگری با آدرس و نامهای مشابه متعلق به این بانک نمی باشد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد