شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : بانك شهر صدر نشين شبكه‌هاي اجتماعي بين بانك هاي كشور شد
جمعه، 21 مهر 1396 - 23:23 کد خبر:31502
بانك شهر بر اساس ارزيابي و آناليز فعاليت بانك‌هاي ايران در شبكه‌هاي اجتماعي، كه اين ارزيابي به تاييد بانك مركزي نيز رسيده است، به عنوان بانك اول در سيستم بانكي كشور در سه ماهه دوم سالجاري معرفي شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- بانك شهر بر اساس ارزيابي و آناليز فعاليت بانك‌هاي ايران در شبكه‌هاي اجتماعي، كه اين ارزيابي به تاييد بانك مركزي نيز رسيده است، به عنوان بانك اول در سيستم بانكي كشور در سه ماهه دوم سالجاري معرفي شد.

به گزارش شارا به نقل از مركز ارتباطات و روابط عمومي بانك شهر، حميد رضا عظيمي با بيان اين مطلب گفت: با رشد شبكه هاي اجتماعي و رونق اپليكيشن‌ها و نرم افزارهاي موبايلي به ويژه تلگرام و اينستاگرام و ورود سازمان‌ها به منظور اطلاع رساني و شفاف سازي افكار عمومي و جذب مشتريان، بانك شهر نيز به اين حوزه ورود كرد وبا هدف گذاري و برنامه ريزي در مدت زمان كوتاهي موفق شد تا مقام نخست جذب مخاطب و بازديدكنندگان فضاي مجازي در شبكه بانكي كشور به علاوه تهيه و انتشار محتواي كارآمد را به خود اختصاص دهد.

مدير مركز ارتباطات و روابط عمومي بانك شهر افزود: بنا بر اعلام بانك مركزي، كانال
 تلگرام بانك شهر كه در سه ماه نخست امسال، موفق شد در سه ماهه دوم سال، با جذب 112 هزار و 753 نفر، رتبه اول اين بخش را به خود اختصاص دهد.

به گفته عظيمي، همچنين در شبكه اينستاگرام نيز، اين بانك توانست با جذب و ارتقاء مخاطبان خود به ميزان 59هزار و 950 نفر، در اين بخش نيز در جايگاه نخست قرار دارد.

مدير مركز ارتباطات و روابط عمومي بانك شهر خاطر نشان كرد: هم اكنون بانك شهر با 974.9 امتياز در كانال تلگرام و با كسب 760.5 امتياز در شبكه اينستاگرام بالاتر از ساير بانك‌هاي دولتي و خصوصي كشور در سه ماه دوم سال، صدر نشين شبكه بانكي كشور درفضاي مجازي است.

وي با اشاره به دلايل اين موفقيت افزود: تلاش در شناخت نياز مخاطبان، منجر به آن شد تا ماهيت شبكه تلگرام اين بانك با محور اطلاع رساني و همچنين شبكه اينستاگرام بانك شهر با محور مسئوليت اجتماعي، برنامه ريزي شود كه همين اقدام، موجب افزايش تعداد مخاطبان اين بانك شده است.

عظيمي با بيان اين‌كه با برنامه‌ ريزي‌هاي صورت گرفته، قطعا اين روند رو به رشد ادامه خواهد داشت، خاطر نشان كرد: كمپين "مردمان خوب شهر" در ماه مبارك رمضان، عكاسي از نمادهاي شهرهاي ايران به مناسبت اعياد قربان و غدير، گزارش مردمي اهالي شهر با موضوعات روز اجتماعي، اخبار روزانه، اعلام نرخ سكه و ارز ، تيزرهاي تبليغاتي بانك، صفحه اول روزنامه هاي صبح كشور، مستندهاي بانكي، شهرآموز با موضوع آموزش مسائل بانكي، اعلام مناسبت ها ، نشريه ديجيتالي هفت شهر، كمپين "از مردم براي مردم" با محوريت اعلام فعاليت هاي بانك در حوزه شهري و مسئوليت اجتماعي و همچنين طراحي و تهيه ربات هوشمند تلگرامي به عنوان دستيار مشتريان بانك، از جمله برنامه‌هايي بود كه با استقبال بازديدكنندگان مواجه شد و در نهايت تعداد اعضاي كانال تلگرام و اينستاگرام بانك شهر را افزايش داد.

گفتني است ، بانك شهر با احترام به نگاه مخاطب و زمان و حجم اعتبار اينترنت اختصاصي يافته از سوي مخاطبان خود، در تمام ايام هفته پيام‌هاي منتشر شده در اين شبكه ها را خاص فضاي مجازي توليدمي‌كند كه علاقه‌مندان مي‌توانند با عضويت در اين فضا به آدرس ShahrBankOfficial از اين اطلاعات بهره‌مند شوند .

وي در پايان تاكيد كرد كانال تلگرام و صفحه اينستاگرام رسمي بانك شهر تنها ادرس گفته شده است و هيچ كانال و صفحه ديگري با آدرس و نامهاي مشابه متعلق به اين بانك نمي باشد.