درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 22:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31424صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 12 مهر 1396 - 11:32
رونمایی از لوگوی جدید کانون جوانه های بانک ملی ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- لوگوی جدید کانون جوانه های بانک ملی ایران پس از گذشت چهار سال از راه اندازی آن، بازطراحی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- لوگوی جدید کانون جوانه های بانک ملی ایران پس از گذشت چهار سال از راه اندازی آن، بازطراحی شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با گذشت چهار سال از راه اندازی کانون جوانه های بانک ملی ایران، ضرورت بازطراحی لوگوی آن به شدت احساس می شد که به همین منظور پس از بررسی و مشاوره با متخصصان، طراحی لوگوی جدید در دستور کار قرار گرفت.

لوگو یا هویت بصری نخستین تصویری است که از یک خدمت در ذهن مخاطب نقش می بندد و یک لوگوی قوی و مناسب می تواند نقش ماندگار و همیشگی را در اذهان خلق کند.

از سویی گاهی قدرت هویت بصری یک شرکت یا موسسه چنان قوی بوده که حتی بیش از نوع خدمت آن در خاطره مردم باقی مانده است و بر همین اساس لوگوی جدید کانون جوانه های بانک ملی ایران، تلفیقی از دو کاراکتر ج و م (جوانه های ملی) و فرمی انتزاعی از برگ و گل با بهره گیری از رنگ سازمانی این بانک بوده است.

لوگوی جدید کانون جوانه های بانک ملی ایران از پتانسیل بصری مناسبی برای جذب مخاطب برخوردار است و به لحاظ فرم کلی، لوگوی مذکور در قالب لوزی متساوی الاضلاع بوده که این قالب و تشکیل تصویر جوانه چینش طولی و عرضی مناسبی در کاربرد خواهد داشت و در نهایت موجب خلق بافت ها و الگوهای گرافیکی مناسب جهت کاربرد در اوراق اداری، اقلام آموزشی و تبلیغاتی خواهد شد.

لازم به ذکر است کانون جوانه های بانک ملی ایران از سال 1392 با هدف افزایش سواد اقتصادی نسل کودک و نوجوان تشکیل شده و اکنون بیش از یک میلیون نفر عضو دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد