شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- لوگوي جديد كانون جوانه هاي بانك ملي ايران پس از گذشت چهار سال از راه اندازي آن، بازطراحي شد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانك ملي ايران، با گذشت چهار سال از راه اندازي كانون جوانه هاي بانك ملي ايران، ضرورت بازطراحي لوگوي آن به شدت احساس مي شد كه به همين منظور پس از بررسي و مشاوره با متخصصان، طراحي لوگوي جديد در دستور كار قرار گرفت.
لوگو يا هويت بصري نخستين تصويري است كه از يك خدمت در ذهن مخاطب نقش مي بندد و يك لوگوي قوي و مناسب مي تواند نقش ماندگار و هميشگي را در اذهان خلق كند.
از سويي گاهي قدرت هويت بصري يك شركت يا موسسه چنان قوي بوده كه حتي بيش از نوع خدمت آن در خاطره مردم باقي مانده است و بر همين اساس لوگوي جديد كانون جوانه هاي بانك ملي ايران، تلفيقي از دو كاراكتر ج و م (جوانه هاي ملي) و فرمي انتزاعي از برگ و گل با بهره گيري از رنگ سازماني اين بانك بوده است.
لوگوي جديد كانون جوانه هاي بانك ملي ايران از پتانسيل بصري مناسبي براي جذب مخاطب برخوردار است و به لحاظ فرم كلي، لوگوي مذكور در قالب لوزي متساوي الاضلاع بوده كه اين قالب و تشكيل تصوير جوانه چينش طولي و عرضي مناسبي در كاربرد خواهد داشت و در نهايت موجب خلق بافت ها و الگوهاي گرافيكي مناسب جهت كاربرد در اوراق اداري، اقلام آموزشي و تبليغاتي خواهد شد.
لازم به ذكر است كانون جوانه هاي بانك ملي ايران از سال 1392 با هدف افزايش سواد اقتصادي نسل كودك و نوجوان تشكيل شده و اكنون بيش از يك ميليون نفر عضو دارد.