درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31327صفحه نخست » جمعه، 31 شهریور 1396 - 14:31
رهبران اروپا خواستار حذف فوری پست‌های تروریستی از شبکه‌های مجازی شدند
در شش ماهه نخست سال جاری، میانگین عمر تبلیغات داعش در فضای سایبری از ۶ روز به ۳۶ ساعت کاهش یافته است و ۳۶ ساعت هنوز هم خیلی زیاد است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رهبران بریتانیا، فرانسه و ایتالیا در یک مهلت دو ساعته به شرکت های فناوری، از آنان خواستند همه پست های تبلیغ و پیشبرد تروریسم را از شبکه های مجازی حذف کنند.

به گزارش آسوشیتدپرس در دیدار رهبران شرکت های فناوری پیشرفته با ترزا می نخست وزیر بریتانیا در حاشیه نشست جاری مجمع عمومی ملل متحد در نیویورک، خانم می ضمن تایید پیشرفت های شرکت های فناوری در این مبارزه با تندروهائی که بذر خشونت می پراکنند، گفت آنها باید سریع تر حرکت کنند و کار بیشتر ی انجام بدهند.

به گفته نخست وزیر بریتانیا، در شش ماهه نخست سال جاری، میانگین عمر تبلیغات داعش در فضای سایبری از ۶ روز به ۳۶ ساعت کاهش یافته است و ۳۶ ساعت هنوز هم خیلی زیاد است.

امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه و پائولو جنتیلونی نخست وزیر ایتالیا نیز در این نشست که به گفته نخست وزیر بریتانیا نخستین گردهمائی از نوع خود بود سخنان وی را مورد تاکید قرار دادند.

خدمات اینترنتی در حال حاضر زیر فشار شدید مقام های دولتی کشورهای غربی هستند چون از آنها می خواهند خود را از شر پیام هائی که به حملات ستیزه جویان تندرو الهام می بخشد و آموزش می دهد خلاص کنند. رهبران «گروه ۷» در بهار امسال شرکت های اینترنتی را به شدت زیر فشار گذاشتند تا در بستن سایت های تروریست ها با شتاب بیشتری عمل کنند.

رهبران فرانسه و بریتانیا تهدید کردند قوانینی را در این باره تدوین خواهند کرد که در صورت کندکاری شرکت های اینترنتی آنها را جریمه کنند و این امر موجب خواهد شد شرکت های فناوری بیشتر فکر کنند.

در تابستان امسال شرکت های فیسبوک، مایکروسافت، توئیتر و یوتیوب که در مالکیت گوگل است یک برنامه ضدتروریستی را آغاز کردند تا در همکاری با کارشناسان جلو فعالیت های تروریست ها در شبکه های مجازی را بگیرند.

مدیرعامل فیسبوک می گوید شرکت او با بهره برداری از هوش مصنوعی، هم مطالب با محتوای تروریستی را حذف می کند و هم پورنوگرافی کودکان را. این شرکت به یاری ۱۵۰ مهندس، زبان شناس، ویراستار دانشگاهی و چهره های پیشین مجری قانون بر شدت مقابله با تروریسم جهانی افزوده است.

کلر گرادی کفیل وزارت امنیت داخلی فدرال آمریکا نیز بر نیاز غول های سایبری بر گسترش فعالیت های ضدتروریستی تاکید کرده و می گوید این عملیات باید به حوزه شبکه های کوچک نیز تسری پیدا کند.

رهبران غربی در ضمن بر آنند که در کنار مبارزه با تروریسم در دنیای مجازی باید به صداهای اعتدال و میانه روی که مخالف تروریسم اند میدان بیشتری داده شود.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد