درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:59   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30600صفحه نخست » سه شنبه، 3 مرداد 1396 - 10:11
مقابله با ویدئوهای تروریستی به سبک یوتیوب
یوتیوب به منظور کاهش دسترسی به ویدئوهای تروریستی، قابلیت جدیدی را به بخش جست‌وجوی خود افزوده که مبتنی بر فناوری بازتغییر مسیر دسترسی به اقلام جست‌وجو شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، یوتیوب به منظور کاهش دسترسی به ویدئوهای تروریستی، قابلیت جدیدی را به بخش جست‌وجوی خود افزوده که مبتنی بر فناوری بازتغییر مسیر دسترسی به اقلام جست‌وجو شده است.  از این پس در صورت جست‌وجوی کلیدواژه‌هایی در یوتیوب با هدف مشاهده این نوع ویدئوها، فهرستی از ویدئوهایی به نمایش درمی‌آید که با هدف تقبیح و نابودی این نوع فعالیت‌ها تولید شده‌اند. البته یوتیوب مشخص نکرده که در صورت جست‌وجوی چه کلیدواژه‌هایی این نوع ویدئوها به نمایش درمی‌آیند، اما تصریح کرده در حال همکاری با برخی سازمان‌ها و شرکت‌های ذی‌ربط به منظور تعیین کلیدواژه‌های قابل استفاده به این منظور است.

 

تا به حال 95 ویدئو با همین هدف تولید و در یوتیوب بارگذاری شده و برای جست‌وجوی آنها هم هزار کلیدواژه اختصاص داده شده است. البته تمامی این ویدئوها به زبان انگلیسی تهیه شده‌اند. تلاش شده این کلیدواژه‌ها به گونه‌ای انتخاب شوند تا حتی اگر فردی نسبت به تروریست‌ها احساسات مثبتی نیز داشت در نهایت ویدئوهای یاد شده را مشاهده کند. در سال‌های اخیر یوتیوب به شدت به علت نمایش ویدئوهای گروه‌های تروریستی و به خصوص داعش مورد انتقاد قرار گرفته و حتی تهدید به فیلترشدن در برخی کشورها شده است. قرار است این ویدئوها فعلا در آمریکا نمایش داده شود و بعد از مدتی به زبان‌های اروپایی نیز ترجمه و در کشورهای مذکور هم قابل دسترس شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4101

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد