درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 00:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31182صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 12 شهریور 1396 - 16:06
سرپرست امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی: مدیر رسانه گریز، محکوم به شکست و ناکامی است
سرپرست امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رسانه، ابزار اعمال مدیریت در دنیای امروز است و باید توجه داشت در جهان کنونی که کسی با رسانه بیگانه نیست، مدیری که رسانه گریز است، محکوم به شکست و ناکامی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) رسانه، ابزار اعمال مدیریت در دنیای امروز است و باید توجه داشت در جهان کنونی که کسی با رسانه بیگانه نیست، مدیری که رسانه گریز است، محکوم به شکست و ناکامی است.

به گزارش شارا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، صالح اسکندری در نشست شورای هماهنگی مسئولان روابط عمومی این دانشگاه در شیراز بیان داشت: در دنیای امروز به سبب توسعه شبکه‌های اجتماعی و گستردگی روز افزون آنها، شاهد قدرتمندتر شدن نقش رسانه‌ها در جای جای جهان هستیم.


وی افزود: در چنین شرایطی، فرد و نهادی موفق است که همگام با این توسعه و پیشرفت‌ها از ابزار قوی و غنی رسانه استفاده مطلوب و بهینه کند و همچنین نباید فراموش کنیم که دانش آموزان و دانشجویان مجهز به ابزارهای امروزی هستند و نباید از آنها عقب بمانیم.


اسکندری ادامه داد: در هزاره جدید شاهد فضایی تعاملی و دوسویه همراه با خلق اندیشه بین مخاطب و صاحب رسانه هستیم و بی شک در دنیای جدید، رسانه، اطلاع رسانی دقیق و موشکافانه نقش و جایگاه تعیین کننده ای دارد.


وی، اظهار داشت: مسئولان روابط عمومی ها باید از تمام قابلیت ها و ظرفیت های موجود برای هم افزایی و همکاری با رسانه ها برای بیان عملکرد و نقاط قوت دانشگاه بهره گیرند.


اسکندری گفت: فضای کنونی جهان، اعمال مدیریت نوین و ایده جدید را می پسندد از این رو یک مدیر روابط عمومی باید بروز و دارای قوه ابتکار و خلاقیت مدرن باشد.


او افزود: در کشورهای پیشرفته دنیا، بیشتر افرادی که در رسانه ها و یا روابط عمومی ها مشغول به کار هستند در زمره افراد هوشمند و با ضریب هوشی بالا هستند و امیدواریم مدیران دستگاه ها و نهادهای اجرایی کشورمان نیز به ارزش و جایگاه واقعی روابط عمومی ها، آگاهی و شناخت بیشتری داشته باشند.


سرپرست امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: یک روابط عمومی خوب در رشد، تعالی و بالندگی سازمان نقش مهمی را ایفا می کند.


اسکندری، با تاکید بر احیای نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ارتباطات و اطلاع رسانی در دنیای امروز از الگوهای سنتی پیروی نمی کند و به همین سبب باید خلق سوژه و ایده‌های جدید، سرلوحه کار مسئولان روابط عمومی قرار گیرد.


سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: باید به سمت الگوهای تعاملی جدید که متناسب با دانش و علم هزاره جدید است حرکت کنیم، الگوهایی که پاسخگوی نیازهای واقعی این سازمان باشد.


اسکندری ادامه داد: الگوی‌های مدرن، توانمند، یکپارچه و هوشمند باید در حوزه اطلاع رسانی این دانشگاه حاکم شود و در این راه تولید محتوا به عنوان مولفه اصلی در اطلاع‌ رسانی فراموش نشود زیرا این امر نقش حیاتی در جذب مخاطب و دفاع از منافع این سازمان دارد.


وی، جلب اعتماد عمومی را یکی از ویژگی های مهم در کار رسانه دانست و افزود: فعالیت سه دهه دانشگاه آزاد اسلامی با 400 واحد و مرکز دانشگاهی، مصداق عینی اعتماد به مردم است اما باید کاری کرد که مردم هم به دانشگاه اعتماد کنند و این ارتباط دو سویه روز به روز تقویت شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد