درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31140صفحه نخست » چهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 09:52
سفر اشتراکی آنلاین راهکاری برای خلاصی از ترافیک
مدیرعامل یک شرکت مبدع اولین سیستم اشتراکی خودرو در ایران می‌گوید: افراد با استفاده از صندلی‌های خالی خودروهای خود می‌توانند ضمن کاستن از هزینه سفر به کاهش ترافیک کمک کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیرعامل یک شرکت مبدع اولین سیستم اشتراکی خودرو در ایران می‌گوید: افراد با استفاده از صندلی‌های خالی خودروهای خود می‌توانند ضمن کاستن از هزینه سفر به کاهش ترافیک کمک کنند. روزبه پاشا، مدیرعامل شرکت کاروانرو با اعلام این مطلب گفت:کاروانرو به همه افراد چه راننده و چه مسافر کمک می‌کند تا بتوانند با یکدیگر همسفر شوند و حالا بعد از بیش از دو سال فعالیت روزانه بیش از 30 هزار متقاضی در ایران دارد. وی افزود: سیستم اشتراکی خودرو (Car Pooling) یکی از روش‌های مکمل برای کاهش ترافیک و کنترل آلودگی هواست که در بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این سیستم خودروهای تک‌سرنشین تشویق می‌شوند که صندلی‌های خالی خود را در اختیار هم‌مسیرهای خود قرار دهند و از خطوط پرسرنشین (HOV) استفاده کنند. این شیوه این روزها به یکی از موفق‌ترین کسب‌وکارهای اروپا نیز تبدیل شده است.

 

پاشا با بیان اینکه روزانه بیش از 2 هزار راننده و بیش از هزار مسافر در محور تهران - کرج متقاضی سفر اشتراکی هستند، افزود: گزارش رسانه‌های خارجی نشان می‌دهد که سیستم‌هایی نظیر blablacar در مونیخ بیش از 6 میلیون مصرف‌کننده دارند و علاوه‌بر اینکه در کاهش سفرهای درون یا برون‌شهری تاثیر گذاشته‌اند، بسیار اقتصادی و به‌صرفه هستند. در آمریکا نیز Zipcar موفق به جلب 700 هزار عضو شده است. سیستم blablacar در پاریس به‌عنوان موفق‌ترین نمونه حدود 40 میلیون عضو دارد و هرماه 4 میلیون نفر از طریق این سیستم سفر می‌کنند. وی تاکید کرد: Carpooling خودروهای اضافه را از جاده‌ها حذف می‌کند و مکمل موثری برای حمل‌ونقل عمومی است. به‌ویژه در مسیرهایی که حمل‌ونقل عمومی به تنهایی پاسخگو نیست، رانندگان خودروهای شخصی می‌توانند کمک موثری برای کاهش ترافیک یا بهبود کیفیت هوا باشند. پاشا افزود:به گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی حدود 60 درصد از خودروهای شهر تهران تک‌سرنشین هستند. کاروانرو می‌تواند به یکی از راهکارهای موثر در کاهش ترافیک شهرهای بزرگ به‌ویژه تهران و کرج تبدیل شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4130

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد