درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31124صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 7 شهریور 1396 - 09:24
روزنامه نگاری شرکتی
استوارت بروس - شرکت هایی مانند سیسکو، نیسان، والمارت و یونیلور این موضوع را تشخیص داده و پذیرفتند. آن ها روزنامه نگاران سابق را از سی ان ان و بی بی سی استخدام می کنند تا اخبار با کیفیت تولید کنند. اما بسیاری از شرکت ها در حال پریدن به عرابه بازاریابی محتوا هستند، بدانند که به شدت در اشتباهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت هایی مانند سیسکو، نیسان، والمارت و یونیلور این موضوع را تشخیص داده و پذیرفتند. آن ها روزنامه نگاران سابق را از سی ان ان و بی بی سی استخدام می کنند تا اخبار با کیفیت تولید کنند. اما بسیاری از شرکت ها در حال پریدن به عرابه بازاریابی محتوا هستند، بدانند که به شدت در اشتباهند.


در اوایل این هفته، آن گرگوری، رئیس اتحادیه جهانی انجمن های بین المللی روابط عمومی، توییتی در مورد انزجار خود از عبارت "روزنامه نگاری شرکتی" داشت. این انزجار را من و تام فورمسک نیز داریم. روزنامه نگاری واقعی باید مستقل از یک خط مشی شرکتی باشد، حتی اگر آن خط مشی ایجاد محتوای منصفانه و بی طرفانه باشد.

 

به همین دلیل است که من از شما می خواهم که رسانه های شرکتی را بپذیرید و مطالب خود را منتشر کنید. اما انتشار محتوای با کیفیت. محتوایی که ذینفعان شما می خواهند آن را بخوانند، تماشا کنند و به آن گوش دهند. CNN هر چند وقت یکبار داستان های خبری مربوط به CNN را پخش می کند؟ Financial Times هر چند وقت یکبار داستان های خبری مربوط به خود می نویسد؟

 

بی بی سی هر چند وقت یکبار در مورد خود گزارش می دهد ... خب، شاید این آخری اینطور نباشد! شما پاسخ را می دانید. پس چرا شرکت ها هنگام ایجاد محتوای خود همیشه درباره خود صحبت می کنند؟

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد