درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 11:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31114صفحه نخست » دوشنبه، 6 شهریور 1396 - 09:30
شبکه اجتماعی مبتنی بر حالات چهره از راه رسید
به تازگی شبکه اجتماعی جدیدی به نام Polygram راه‌اندازی شده که از یک روش منحصربه‌فرد برای جذب کاربران استفاده می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، به تازگی شبکه اجتماعی جدیدی به نام Polygram راه‌اندازی شده که از یک روش منحصربه‌فرد برای جذب کاربران استفاده می‌کند. Polygram قادر به شناسایی حالات چهره افراد و امکان دادن به کاربران برای پاسخ به پیام‌ها با استفاده از شکلک‌های مبتنی بر شرایط واقعی چهره است. کاربران این شبکه اجتماعی به جای انتخاب گزینه لایک یا مجموعه‌ای از واکنش‌ها می‌توانند گزینه‌های در دسترس بر مبنای حالات احساسی افراد را مشاهده کرده و یکی از آنها را برگزینند. علاوه‌بر شکلک‌های مربوط به چهره، Polygram با استفاده از شبکه عصبی هوشمند خود قادر به درک حرکات اجزای چهره نیز هست و بر همین اساس شکلکی را برمی‌گزیند که با این حرکات مرتبط باشد. در واقع این شبکه اجتماعی به گونه‌ای عمل می‌کند که انگار کاربران در کنار یکدیگر نشسته‌اند و با مشاهده صورت یکدیگر در حال واکنش‌های عاطفی هستند. این شبکه اجتماعی دارای برخی فیلترها برای افزایش جذابیت و افزودن اجزای اضافی به چهره یا تغییر صدا نیز هست. در حال حاضر تنها نسخه iOS این شبکه اجتماعی عرضه شده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4130

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد