درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:16   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31072صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 3 شهریور 1396 - 08:25
درس های روابط عمومی هوشمند از خورشیدگرفتگی (کسوف)
این مطلب نیاز به شروع با مقداری احتیاط برای تمام استراتژیست های روابط عمومی دارد – موج سواری خبری (نیوزجکینگ) موثر از چنین رویدادی فقط برای آن دسته از برند ها یا شرکت هایی که واقعا دارای تناسب و هیجان هستند، کارآیی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این مطلب نیاز به شروع با مقداری احتیاط برای تمام استراتژیست های روابط عمومی دارد – موج سواری خبری (نیوزجکینگ) موثر از چنین رویدادی فقط برای آن دسته از برند ها یا شرکت هایی که واقعا دارای تناسب و هیجان هستند، کارآیی دارد.

 

یا شاید برای کسانی که در ایجاد یک تناسب و هیجان غیر منتظره بسیار باهوش هستند. اما، اجبار به ایجاد تناسب و هیجان به خورشیدگرفتگی، مثل بیان سرو پنکیک در Denny’s، به احتمال زیاد یک تلاش هدر رفته است.

 

 از طرف دیگر، چندین شرکت وجود دارند که عینک می فروختند یا هتل هایی را در مسیر مستقیم خورشیدگرفتگی دایر می کردند با یک دلیل کاملا قانونی برای پول نقد. همچنین برخی از ارتباط های (اتصالات) زیرکانه و ظریف وجود دارند که ارزش بررسی را دارند. در این جا برخی از "بهترین شیوه ها"یی که ما مشاهده کرده ایم و برخی از تاکتیک هایی که باید از آن دوری کنید، ارائه شده اند.


برای سازمان های روابط عمومی، انتظارات واقعی مشتری را تعیین کنید
اگر به منظور کمک به کسب پوشش خبری از یک رویداد کار می کنید، اطمینان حاصل کنید که سخنگوی تان دید خود را بر پیام های کلیدی از دست نمی دهد. این جایی است که مقداری آموزش های رسانه ای هدفمند، درست قبل از مصاحبه ها، به شدت توصیه می شود. ما زمانی با یک کارشناس خواب مشغول به کار بودیم، که در حال صحبت در مورد خواب و زمان صرفه جویی در نور روزانه بود، که سهوا (؟) فراموش کرد نام کمپانی تشکی که حامی مالی تور بود را ذکر کند.


بهره برداری از کارشناسان میدانی و متخصص
هر کسی که به نجوم، اپتومتری، عکاسی و یا دیگر زمینه های مربوط به علم، مرتبط است، بروید دنبال آن! ما دوست داریم کارشناسانی را ببینیم که به منظور لذت از دیدن خورشیدگرفتگی به شکلی ایمن، راهنماهایی را منتشر می کنند،

 ما همچنین برندهایی را که نکاتی را به منظور آمادگی برای تماشا و عکاسی بیان می کنند، و کارشناسانی که مصاحبه های هوشمند در مورد این موضوع دارند، ارج می نهیم. هیچ چیزی مثل مواجهه هوشمندانه با یک موضوع داغ (hot topic)، نمی تواند اعتبار و شهرت برای یک مدیر عامل و یا سایر مدیران اجرایی، بسازد. این نوع مصاحبه ها اغلب "دروازه روابط عمومی" به یک پروفایل یا دیگر قطعه برجسته تر در آینده هستند.


یک مفهوم (خط مماس) مرتبط را پیدا کنید و آن را به کار ببندید
متخصصان بسیاری وجود دارند که تخصص خورشیدگرفتگی را به فروش می رسانند، بنابراین مسابقه برای پوشش شدید شده است. گاهی اوقات شرط بهتر رفتن از مسیر شلوغ با یک زاویه دیگر که واقعا مرتبط باشد، است. یکی از ناشران هوشمند، ایده درخشان تبلیغ مراقبت از حیوانات در روز خورسیدگرفتگی را کشف کرد و نویسنده خود را در Today Show، در میان دیگر رسانه ها، یافت! آیا می دانستید که حیوانات خانگی می توانند تحت تاثیر این پدیده قرار بگیرند؟ ما هم نمی دانستیم.


استفاده از نیروی زاویه محلی
خورسیدگرفتگی یک محدوده وسیع را در سراسر آمریکا در بر می گیرد، بنابراین شهرهایی که به طور مستقیم در "مسیر خورشیدگرفتگی کامل" قرار دارند، مانند Bowling Green، KY یا کانزاس سیتی، KS، واقعا صافند، روابط عمومی هوشمندانه. هتلداران و رستوران های محلی که به توریست ها دید ویژه ای را در بحث پوشش رسانه ای ارائه می دهند، چنان که هرگز قبلا مانند آن را ندیده باشند. Airbnb به طور محلی و ملی از داستان های جلب مشتری سود برد که نیاز به محل های سکونت عظیم در مکان های غیرمحتمل داشتند. پوشش محلی همچنین نشان دهنده داستان های مورد علاقه و انتظار انسان است، که شهرهای کوچک اغلب در خدمت آن هستند، مانند این یکی در مورد آلبانی، شهروندان اورگان به نجات یک زن و شوهر آمدند که دچار لغو اشتباه هتل شده بودند. ما امیدواریم که تمام شهرها در این مسیر، توجه زیادی را به خود جلب کنند که مدت ها پس از بازگشت خورشید نیز به طول انجامد.


اطمینان حاصل کنید که می توانید به وعده های خود عمل کنید
به دست آوردن بیشترین شانس از فرصت های یک در میلیون، مثل این، نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. ما به تجربه یاد گرفته ایم که همه کارشناسان را مورد بررسی قرار دهیم، قبل از این که با آن ها برای برادکست و یا مصاحبه های دیگر، به پیچ (pitch) برویم. زمان هایی مانند این می تواند برخی از مقامات بحث برانگیز را به ارمغان آورد، که می توانند زیاد وعده بدهند و کم عمل کنند.

 

همچنان مهم است که به خاطر داشته باشید، برای تامین کنندگان و فروشندگان لوازم جانبی خورشیدگرفتگی - آیا می توانید از پس میزان تقاضا بر آیید؟ آیا وب سایت شما و کارکنان خدمات مشتریان شما می توانند درخواست ها را بدون سوء مدیریت، مدیریت کنند؟ این ها سوالات مهمی هستند که قبل از وقوع خورشیدگرفتگی بعدی یا هر نوع رویداد مشابه دیگری، باید از خود بپرسید و به آن ها پاسخ دهید.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد