درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 05:55   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31006صفحه نخست » یکشنبه، 29 مرداد 1396 - 09:19
معرفی قابلیت‌های جدید اینستاگرام
اینستاگرام امروز بخش Direct Messages خود را ارتقا داد و کاربران از این به بعد می‌توانند با استفاده تصویر یا فیلم اختصاصی خود، به شیوه‌ای جدید به پیغام‌های ارسال‌شده دوستان در این قسمت پاسخ دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اینستاگرام امروز بخش Direct Messages خود را ارتقا داد و کاربران از این به بعد می‌توانند با استفاده تصویر یا فیلم اختصاصی خود، به شیوه‌ای جدید به پیغام‌های ارسال‌شده دوستان در این قسمت پاسخ دهند. کاربران از این بعد هنگامی که گزینه پاسخگویی یا Reply پیغام‌های ارسالی در قسمت Direct را انتخاب کنند، قادر خواهند بود عکس یا فیلم اختصاصی خود را برای فرستنده ارسال کنند که در تمامی پاسخ‌ها، استیکری از عکس ارسال شده فرستنده نیز وجود خواهد داشت. اینستاگرام در توضیح این قابلیت جدید می‌گوید: «از حالا می‌توانید برای پاسخ دادن به پیغام‌های ارسالی دوستان خود در بخش دایرکت، یک عکس یا فیلم اختصاصی خود را انتخاب کنید و به اشتراک بگذارید. پیغام شما به صورت اتوماتیک، یک استیکر از عکس فرستاده شده را شامل خواهد شد. تنها کافی‌است گزینه reply را انتخاب کنید، دوربین را باز کرده و یک سلفی بگیرید و عکس خود را ارسال کنید.» قابلیت جدید دیگر این بخش، ارسال پاسخگویی به دایرکت به صورت تصویر نصف شده است split-screen reply که با انتخاب آن می‌توان عکس فرستنده را با عکس ارسالی خود تلفیق کرده و ارسال کنید. با انتخاب این قابلیت، عکس شخص فرستنده در بالا و تصویر عکس شما در پایین نمایش داده می‌شود. این قابلیت‌های جدید در نسخه جدید برنامه اینستاگرام نسخه 34/ 10 عرضه می‌شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4123

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد