درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 03:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30943صفحه نخست » چهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 20:27
تولید بازی ویدئویی برای تحقیق درباره شیوه اثرگذاری اخبار جعلی
گروهی از محققان دانشگاه کارنگی‌ملون با هدف افزایش آگاهی در مورد دلایل رفتاری و اجتماعی گسترش اخبار جعلی، یک بازی واقعیت مجازی به نام Project Axon تولید کرده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گروهی از محققان دانشگاه کارنگی‌ملون با هدف افزایش آگاهی در مورد دلایل رفتاری و اجتماعی گسترش اخبار جعلی، یک بازی واقعیت مجازی به نام Project Axon تولید کرده‌اند. گروه یادشده در مرکزی موسوم به مرکز فناوری‌های سرگرم‌کننده بازی مذکور را تولید کرده و آن را در قالب پروژه کارشناسی ارشد خود ارائه کرده‌اند. در این بازی تلاش شده این موضوع بررسی شود که دلایل روانشناسانه پذیرش برخی اخبار جعلی توسط افراد چیست و چرا برخی از این اخبار به‌طور ناخودآگاه از سوی انسان رد می‌شود. موضوع این بازی نبرد برخی تمدن‌های بیگانه با یکدیگر است و در جریان بازی اخبار جعلی و دروغینی نیز به نمایش درمی‌آید که بر روند بازی تاثیر می‌گذارد. قضاوت کاربران بازی از تمدن رقیب بر مبنای همین اخبار صورت می‌گیرد که از طریق یک برنامه موبایلی در اختیارشان قرار می‌گیرد. گروه سازنده تلاش دارند از طریق این بازی نحوه تاثیرگذاری بر ذهن افراد برای عدم پذیرش اخبار جعلی را نیز بررسی کنند تا پذیرش این نوع اخبار توسط مردم دشوارتر شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4120

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد