درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30843صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 28 مرداد 1396 - 07:29
چهار حقیقت روابط عمومی
آریا - برخی از استراتژی های روابط عمومی قابل استفاده و بکارگیری در هر کسب و کاری می باشند و شما به منظور بهره مند شدن از آنها فقط و فقط نیاز به بکار بردن آنها در کمپین بازاریابی خودتان دارید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برخی از استراتژی های روابط عمومی قابل استفاده و بکارگیری در هر کسب و کاری می باشند و شما به منظور بهره مند شدن از آنها فقط و فقط نیاز به بکار بردن آنها در کمپین بازاریابی خودتان دارید.

خواه مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا استارت آپی را در حوزه فن آوری اداره کنید یا حتی مالک یک کسب و کار کوچک محلی باشید، 4 استراتژی در حوزه روابط عمومی که به شما معرفی می کنیم، در صورت بکارگیری و استفاده صحیح منافع زیادی برای شما به دنبال خواهند داشت.

یک داستان جذاب موجب جلب توجه مخاطب می شود.
اگر از این راهکار بخوبی استفاده شود می تواند شرکت و سازمان شما را برای انتقال پیام های کلیدی خودش به مخاطبین هدف خود به شکلی یاری دهد که در اذهان آنها الهام بخش معنا باشد. توجه داشته باشید که هر کارمندی در مجموعه شما دارای دیدگاه خودش می باشد و این به این معنا است که هر یک از آنها گوینده یک داستان هستند. توجه داشته باشید که بیان داستان های مختلف تا زمانی که یک هسته و درون مایه یکسانی را دنبال می کنند اشکالی نداشته و در نهایت یک پیام مشخص و ثابت را انتقال می دهند.

برای شناخت این داستان می توانید این سوالات را مطرح کنید: چه تفاوتی با رقبای خود داریم؟ فرهنگ سازمان ما چیست؟ در کجای صنعت قرار داریم؟ چه کاری انجام می دهیم که پیش از این توسط دیگران انجام نشده است؟ چرا یک مشتری باید ما را انتخاب کند؟

ویدئو همواره پادشاه تمامی انواع محتوا است.
هر شرکتی می تواند از قدرت ویدئو در زمینه روابط عمومی بهره مند شود. استفاده از محتوای ویدئویی روشی بسیار خوب و مناسب برای درگیر کردن مخاطب و انتقال پیام مورد نظر شما می باشد. همچنان که می بینید شرکت های مختلف که در حوزه تبلیغات و روابط عمومی فعالیت دارند، همواره بیشتر و بیشتر نسبت به استفاده از این نوع محتوا در استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی خودشان و مشتریان خودشان اقدام می کنند و از این طریق بر اهمیت استفاده از ویدئو تاکید می کنند.

توجه داشته باشید که رسانه های بسیار زیادی امروزه برای تامین محتوای خود سعی در استفاده کردن و اشاره کردن به ویدئو های تهیه و منتشر شده در بخش های مختلف دارند و در صورتی که شما از این موارد در محتوای خود استفاده کنید از احتمال قرار گرفتن در محتوای آن رسانه های برخوردار می شوید.

تخصص همیشه دارای ارزش است.
بسیار از شرکت ها و کسب و کارهای مختلف رویای قرار گرفتن بر روی صفحه اول مجلات اقتصادی بزرگ را در سر می پرورانند، اما جز برخی موارد بسیار معدود، چنین چیزی ب راحتی ممکن نمی شود و بدست آوردن چنین فرصتی نیازمند کار و تلاش بسیار زیاد است، پس از هر فرصتی به راحتی چشم پوشی نکنید.

هر چند که ممکن است شما اشاره شدن به نام کسب و کار خود را در یک مطلب کوتاه در یک مجله اقتصادی آن هم در حد چند کلمه را چیزی مهمی تلقی نکنید، اما بدانید که اشاره شدن به نام یا لوگو شما هر چند کوتاه باز هم ارزش بسیار زیادی برخوردار است و سنگ بنایی برای بنیان یک پوشش خبری قوی به حساب می آید. چنین سنگ بنایی نه تنها موجب تقویت موقعیت و تخصص شما در صنعت می شود، بلکه شرکت شما را به عنوان موضوعی مهم و دارای ارزش برای پوشش داده شدن توسط دیگر رسانه ها معرفی می کند.

همواره باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید.
با ظهور شبکه های اجتماعی مصرف اخبار از انواع مختلف شکل و رویه متفاوتی به خود گرفته است. نسل قدیمی تر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام، لینکداین و همچنین نسل جدید تر آنها مانند پریسکوپ و اسنپ چت به کاربران اجازه می دهد تا اخبار مورد نیاز خود بر اساس نیاز و سلیقه خود مرتب کنند.

هیچ رسانه بهتر و جدید تری نسب به این شبکه ها برای برقراری ارتباط با مخاطب هدف شما وجود ندارد. چرا که امروزه خبرنگاران، مشتریان و مشتریان بالقوه همه و همه تنها برای یافتن اخبار ویژه و جدید به این شبکه ها رجوع می کنند. البته برای استفاده بهینه از این شبکه ها، سیاست های مناسب در زمینه شبکه های اجتماعی باید تهیه و تنظیم شود.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد