درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30650صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 7 مرداد 1396 - 08:55
صنعت روابط‌عمومی خود،‌ جایزه را به یک محصول انبوه تبدیل کرده است
سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری اروپا و ایالات متحده سالانه بیش از 2100 جایزه برای کارزارهای روابط‌عمومی اهدا می کنند. درآمد تخمین‌زده شده از شهریه ورودی تنها 6/1 میلیون دلار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری اروپا و ایالات متحده سالانه بیش از 2100 جایزه برای کارزارهای روابط‌عمومی اهدا می کنند. درآمد تخمین‌زده شده از شهریه ورودی تنها 6/1 میلیون دلار است.

تنها بیش از 20 سازمان وجود دارد که جوایز ملی و بین‌المللی روابط‌عمومی اهداء می‌کند که به برنامه‌ها،‌ رشته‌ها و انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. این کسب‌وکار میلیون‌ها دلار درآمد را نصیب سازمان‌ها می‌کند، زیرا شهریه ورودی معمولا در حدود 300 دلار است و غیرمعمول نیست که از هر داوطلب برای هر مراسم اهداء جایزه 1000 دلار دریافت کنند. اما از دیدگاه برندگان جوایز،‌ صرف چنین هزینه‌ای ارزش دارد زیرا به آن‌ها فرصت می‌دهد تا مشتریان بالقوه را تحت تأثیر قرار دهند.


بنابراین،‌ جای تعجب نیست که صنعت روابط‌عمومی خود،‌ جایزه را به یک محصول انبوه تبدیل کرده است. تنها جوایز ارتباط‌گران به 550 گروه تقسیم می‌شود که برخی از آن‌ها بسیار تخصصی هستند. برای مثال، جایزه عطارد به 342 گروه تقسیم می‌شود، با هزینه ورودی 240 تا 310 دلار برای هر شرکت‌کننده در هر گروه. با فرض وجود حداقل سه رقیب برای هر جایزه،‌ هزینه ورودی باید 250 هزار دلار شود.

 

منبع: آرشیوی: پورتال پی‌آر نیوز آن‌لاین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد