درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 16:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30617صفحه نخست » چهارشنبه، 4 مرداد 1396 - 10:20
تدوین دستورالعمل جامع تجارت در تمام بسترهای فضای مجازی
با توجه به فراگیر شدن جوامع فضای مجازی، وب‌سایت‌ها و تمایل مردم به خرید اینترنتی، قائم‌مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تدوین دستورالعمل جامع برای فعالیت تجاری در همه بسترهای فضای مجازی خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، با توجه به فراگیر شدن جوامع فضای مجازی، وب‌سایت‌ها و تمایل مردم به خرید اینترنتی، قائم‌مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تدوین دستورالعمل جامع برای فعالیت تجاری در همه بسترهای فضای مجازی خبر داد. فرانک اسکویی با بیان اینکه باید اتاق کار، نیاز و سلیقه عمومی و قوانین لازم تدوین شود، گفت: در حال حاضر مرکز توسعه تجارت الکترونیکی قصد دارد تا فعالیت خود را که تا امروز متمرکز بر وب‌سایت‌ها بوده است، به کلیه بسترهای فضای مجازی مانند جوامع مجازی، اپلیکیشن‌ها و دیگر موارد تسری دهد. وی همچنین با بیان اینکه بسیاری از کسب‌و‌کارها حتی بدون نظارت سازمان در حال استفاده از همه بسترهای مجازی برای فعالیت‌های اقتصادی خود هستند، عنوان کرد: جامعه و فعالان این فضا به هر حال به بسترهای متنوع ورود کردند و کار خود را انجام می‌دهند و لازم است برای ایجاد فضای مطمئن برای خریدار این مرکز به فضاهای مورد نظر ورود کند. قائم‌مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ادامه داد: بر اساس طرحی که تا یک ماه آینده به اجرا درخواهد آمد کسانی که در هر یک از بسترهای فضای مجازی اقدام به فعالیت تجاری کنند، جانمایی و تعیین هویت می‌شوند و این پیش‌نیاز معاملات آنلاین خواهد بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4102

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد