درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 00:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30464صفحه نخست » یکشنبه، 25 تیر 1396 - 21:09
آغاز بمباران تبلیغاتی گسترده کاربران پیام‌رسان فیس‌بوک
فیس‌بوک قصد دارد از برنامه پیام‌رسان یا مسنجر خود برای نمایش گسترده تبلیغات در سراسر جهان استفاده کند؛ اجرای این طرح به‌طور آزمایشی از هفته آینده آغاز می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فیس‌بوک قصد دارد از برنامه پیام‌رسان یا مسنجر خود برای نمایش گسترده تبلیغات در سراسر جهان استفاده کند؛ اجرای این طرح به‌طور آزمایشی از هفته آینده آغاز می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ونچربیت، قرار است صفحه خانگی یا Home پیام‌رسان فیس‌بوک به‌عنوان محل اصلی نمایش تبلیغات درنظر گرفته شود و کاربران در کنار پیام‌های دوستان و آشنایان خود تبلیغات ارسالی فیس‌بوک را هم مشاهده کنند. فیس‌بوک این موضوع را به‌طور رسمی در نشست خبری خود در جریان همایش دوروزه MB 2017 در شهر سان‌فرانسیسکو اعلام کرده است. نمایش آزمایشی تبلیغات توسط پیام‌رسان فیس‌بوک از ژانویه گذشته و ابتدا در کشورهای استرالیا و تایلند آغاز شد. پیام‌رسان فیس‌بوک ماهانه حدود 2/ 1 میلیارد کاربر فعال دارد لذا بستر مناسبی برای کسب درآمد تبلیغاتی محسوب می‌شود. فیس‌بوک امیدوار است بتواند از این طریق میلیاردها دلار درآمد تبلیغاتی به جیب بزند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4090

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد