درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30464صفحه نخست » شنبه، 24 تیر 1396 - 05:51
آغاز بمباران تبلیغاتی گسترده کاربران پیام‌رسان فیس‌بوک
فیس‌بوک قصد دارد از برنامه پیام‌رسان یا مسنجر خود برای نمایش گسترده تبلیغات در سراسر جهان استفاده کند؛ اجرای این طرح به‌طور آزمایشی از هفته آینده آغاز می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فیس‌بوک قصد دارد از برنامه پیام‌رسان یا مسنجر خود برای نمایش گسترده تبلیغات در سراسر جهان استفاده کند؛ اجرای این طرح به‌طور آزمایشی از هفته آینده آغاز می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ونچربیت، قرار است صفحه خانگی یا Home پیام‌رسان فیس‌بوک به‌عنوان محل اصلی نمایش تبلیغات درنظر گرفته شود و کاربران در کنار پیام‌های دوستان و آشنایان خود تبلیغات ارسالی فیس‌بوک را هم مشاهده کنند. فیس‌بوک این موضوع را به‌طور رسمی در نشست خبری خود در جریان همایش دوروزه MB 2017 در شهر سان‌فرانسیسکو اعلام کرده است. نمایش آزمایشی تبلیغات توسط پیام‌رسان فیس‌بوک از ژانویه گذشته و ابتدا در کشورهای استرالیا و تایلند آغاز شد. پیام‌رسان فیس‌بوک ماهانه حدود 2/ 1 میلیارد کاربر فعال دارد لذا بستر مناسبی برای کسب درآمد تبلیغاتی محسوب می‌شود. فیس‌بوک امیدوار است بتواند از این طریق میلیاردها دلار درآمد تبلیغاتی به جیب بزند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4090

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد