درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30435صفحه نخست » چهارشنبه، 21 تیر 1396 - 11:25
لمپنیسم رسانه ای
حمیدرضا عمادی - شان رسانه اجل تر از حضور و فعالیت این افراد در حوزه رسانه است و دیر یا زود چهره زشت و پلید و گاه بزک کرده این افراد برای افکار عمومی و حتی برای مخاطبین خود رو می شود و رو سیاه است هر آنکس که در او غش باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اغلب رسانه ها به دنبال اطلاع رسانی درست و به موقع و سریع برای مخاطبان خود هستند و در کنار آن به تحلیل اخبار می پردازند لیکن برخی هم هستند با داشتن ابزاری به نام رسانه و البته اعتبار کاذبی که در بین مخاطبین دارند به دنبال ایجاد جوی مسموم و به تعبیری دیگر لمپنیسم رسانه ای هستند


این شیوه از کار رسانه ای بدین گونه است که منافع مادی و معنوی را باید به جیب سازمان رسانه ای یا فرد رسانه ای واریز نماید تا وی با تولید محتواهایی مثبت در جهت اعتبار بخشی به اشخاصی که هزینه کرده اند و یا در جهت دیگر ایجاد جوی منفی بر علیه کسانی که صاحبین منافعی که به خطر افتاده تشخیص می دهند سازی را کوک نماید


اساسا اینگونه رسانه ها نان را بر اساس نرخ روز می خورند و البته باهوش های بکار گیری این شیوه سعی می کنند از تاکتیکهای رسانه ای برای این مساله استفاده نمایند و البته آنهایی که از بهره هوشی کمتری برخوردار هستند به نوعی به حرمت شکنی و دادن فحش های فلسفی در جراید کاغذی یا مجازی اکتفا می کنند


بدون شک این گونه افراد علیرغم مخاطبین به ظاهر زیادی که دارند که یقینا این مخاطبین نیز این شیوه ونگرش را می پسندند و به نوعی هم آوا با چنین افرادی هستند لیکن از دیدگاه رسانه ای حرفه ای بودن کاملا مطرود است چرا که آنچه انجام می دهند در جهت رفع مشکل یا یک نقیصه نیست بلکه در جهت جوسازی رسانه ای بر علیه یک جریان ، یک شخص ، یک نحوه تفکر است و نهایتا به حل مشکلی نمی انجامد تا عده ای از این طریق به بهره مثبتی دست پیدا کنند .


صرفا فصل الخطاب این گونه رسانه داری عبارتی است به این ترتیب چون با ما نیستند ، تکرار کننده افکار ما نیستند ، چون ما گفتیم بخند نخندیده و گفتیم گریه کن گریه نکرده است لیکن مستوجب عذاب است و این عذاب از طریق سیستم رسانه ای نازل می شود .


شان رسانه اجل تر از حضور و فعالیت این افراد در حوزه رسانه است و دیر یا زود چهره زشت و پلید و گاه بزک کرده این افراد برای افکار عمومی و حتی برای مخاطبین خود رو می شود و رو سیاه است هر آنکس که در او غش باشد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد