درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 04:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟
  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند
  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30435صفحه نخست » سه شنبه، 20 تیر 1396 - 00:01
لمپنیسم رسانه ای
حمیدرضا عمادی - شان رسانه اجل تر از حضور و فعالیت این افراد در حوزه رسانه است و دیر یا زود چهره زشت و پلید و گاه بزک کرده این افراد برای افکار عمومی و حتی برای مخاطبین خود رو می شود و رو سیاه است هر آنکس که در او غش باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اغلب رسانه ها به دنبال اطلاع رسانی درست و به موقع و سریع برای مخاطبان خود هستند و در کنار آن به تحلیل اخبار می پردازند لیکن برخی هم هستند با داشتن ابزاری به نام رسانه و البته اعتبار کاذبی که در بین مخاطبین دارند به دنبال ایجاد جوی مسموم و به تعبیری دیگر لمپنیسم رسانه ای هستند


این شیوه از کار رسانه ای بدین گونه است که منافع مادی و معنوی را باید به جیب سازمان رسانه ای یا فرد رسانه ای واریز نماید تا وی با تولید محتواهایی مثبت در جهت اعتبار بخشی به اشخاصی که هزینه کرده اند و یا در جهت دیگر ایجاد جوی منفی بر علیه کسانی که صاحبین منافعی که به خطر افتاده تشخیص می دهند سازی را کوک نماید


اساسا اینگونه رسانه ها نان را بر اساس نرخ روز می خورند و البته باهوش های بکار گیری این شیوه سعی می کنند از تاکتیکهای رسانه ای برای این مساله استفاده نمایند و البته آنهایی که از بهره هوشی کمتری برخوردار هستند به نوعی به حرمت شکنی و دادن فحش های فلسفی در جراید کاغذی یا مجازی اکتفا می کنند


بدون شک این گونه افراد علیرغم مخاطبین به ظاهر زیادی که دارند که یقینا این مخاطبین نیز این شیوه ونگرش را می پسندند و به نوعی هم آوا با چنین افرادی هستند لیکن از دیدگاه رسانه ای حرفه ای بودن کاملا مطرود است چرا که آنچه انجام می دهند در جهت رفع مشکل یا یک نقیصه نیست بلکه در جهت جوسازی رسانه ای بر علیه یک جریان ، یک شخص ، یک نحوه تفکر است و نهایتا به حل مشکلی نمی انجامد تا عده ای از این طریق به بهره مثبتی دست پیدا کنند .


صرفا فصل الخطاب این گونه رسانه داری عبارتی است به این ترتیب چون با ما نیستند ، تکرار کننده افکار ما نیستند ، چون ما گفتیم بخند نخندیده و گفتیم گریه کن گریه نکرده است لیکن مستوجب عذاب است و این عذاب از طریق سیستم رسانه ای نازل می شود .


شان رسانه اجل تر از حضور و فعالیت این افراد در حوزه رسانه است و دیر یا زود چهره زشت و پلید و گاه بزک کرده این افراد برای افکار عمومی و حتی برای مخاطبین خود رو می شود و رو سیاه است هر آنکس که در او غش باشد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  میدیاکراسی: بررسی ابعاد مختلف: بررسی ابعاد مختلف


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه


  من ویژگی جدید بینایی چت‌جی‌پی‌تی را با 7 فرمان آزمایش کردم - نتیجه شگفت‌انگیز است!


  از شمار دو چشم یک تن کم


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد