درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30420صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 22 خرداد 1397 - 09:06
در باره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
تولید محتوا در فعالیت های انتشاراتی نیز از دیگر موضوعات مهمی بوده است که در برگزاری جشنواره های اخیر مورد توجه واقع شده است که در قالب برگزاری همایش و کارگاههای آموزشی و تخصصی در حاشیه جشنواره بدان پرداخته شده است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  بدون تردید یکی از برنامه های تاثیر گذار انجمن متخصصان روابط عمومی در یک دهه اخیر که  بازخورد مخاطبان اش نیز بر آن صحه گذاشته است، جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌ است که امسال نیز شاهد برگزاری سیزدهمین دوره آن با همکاری سازمان ها، شرکت ها، اساتید، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان روابط عمومی از سراسر کشور هستیم جشنواره ای با پشتوانه ای از تجربه ای بیش از یک دهه که همواره یکی از دغدغه‌های اعضاء هیات مدیره انجمن برگزاری منظم آن توام با ابداع، خلاقیت و نوآوری بوده است.

 

گذر نشر و انتشارات در روابط عمومی حکایت از آن دارد که امروزه نشر الکترونیکی از نشر چاپی در بسیاری از عرصه های  اطلاع رسانی به جهت قابلیت های آن پیشی گرفته است و این موضوع نیز برنامه ریزان برگزاری جشنواره ملی انتشارات را برآن داشته که در بخش علمی و رقابتی رویکرد به سمت طرح مباحث جدید در این حوزه نیز داشته باشند، به نحوی که در چند دوره اخیر جشنواره بخش های جدیدی نظیر اپلیکیشن‌ها و برنامه های کاربردی در حوزه نشر، اینفوگرافیک و شبکه های اجتماعی به بخش رقابتی جشنواره اضافه شده است تا بتوان در این شاخه های فعالیتی الگوهای جدید حوزه نشر الکترونیک معرفی گردد.

 

 از سویی دیگر بحث تولید محتوا در فعالیت های انتشاراتی نیز از دیگر موضوعات مهمی بوده است که در برگزاری جشنواره های اخیر مورد توجه واقع شده است که در قالب برگزاری چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی بدان پرداخته شده است.

 

در این همایش، مباحث زیر مورد بررسی قرار می گیرد:
- جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی
- برنامه ریزی، ایجاد و ارائه محتوای استراتژیک موفقیت آمیز
- الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در وبسایت‌های سازمانی و پایگاههای خبری
- ضعف‌ها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمان‌های دولتی و خصوصی
- استفاده از محتواهای انتشاراتی در برگزاری دوره های آموزشی
- اهمیت و نقش تولید محتوای انتشاراتی به منظور افزایش مخاطب یک رویداد
- قابلیت‌های یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی (شامل نرم افزارهای آموزشی، وب سایت آموزشی، اپلیکیشن موبایل و ...)
- محتوای الکترونیکی، خلاقیت و نوآوری
- تولید اپلیکیشن و پیام رسان ها جهت ارائه محتوای الکترونیکی
- تولید محتوای چندرسانه‌ای متناسب با نیاز روابط عمومی ها و استفاده هوشمندانه از آن

 

 همچنین کارگاههای آموزشی "عکاسی خبری پیشرفته" و "سواد بصری" برگزار خواهد شد.


این کارگاههای آموزشی همزمان با سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی روز دوشنبه 25تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره های 88617576-88617577 تماس بگیرند.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد