درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30398صفحه نخست » شنبه، 17 تیر 1396 - 09:03
‌خبرنگاران هیچ متولی و پشتوانه قدرتمندی ندارند
پیربوداقی:خبرنگاران هیچ متولی و پشتوانه قدرتمندی ندارند و روابط عمومی‌ها که با مضمون دفاع از حقوق اصحاب رسانه ایجاد شده‌اند امروزه به دنبال دفاع از حقوق خود هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی ، ‌خبرنگاران هیچ متولی و پشتوانه قدرتمندی ندارند

 

یوسف پیربوداقیرئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی چهارشنبه گذشته در نشست  گزینشی   فرهنگسرای رسانه شهرداری که  به منظور نشستی  تخصصی برای آسیب‌شناسی حرفه‌ خبرنگاری  برگزار شد با تبریک روز قلم به روزنامه‌نگاران و خبرنگاران سخنانی را بیان کرد که گزیده آنهاتقدیم میشود:

 

به گزارش چیچست نیوز، یوسف پیربوداقی چهارشنبه شب در نشست تخصصی آسیب‌شناسی حرفه‌ خبرنگاری که در محل فرهنگ‌سرای رسانه شهرداری ارومیه برگزار شد با تبریک روز قلم به روزنامه‌نگاران و خبرنگاران اظهار کرد: در هر حوزه و هر شغلی انتقاداتی وجود دارد و باید این موضوعات را بیان کنیم و شفاف سازی انجام دهیم تا به نتایج خوب برسیم.

 

وی بیان کرد: نقد درونی با مقوله درون شکافی بسیار متفاوت است و باید آسیب‌شناسی در حرفه خبرنگاری را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم و کاستی‌ها باید بررسی شوند تا در راستای جبران این موضوعات گام برداریم تا بتوانیم قسمتی از مشکلات اصحاب رسانه را برطرف کنیم.

 

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: در عصری زندگی می‌کنیم که روزنامه‌نگاری سنتی، نیمه صنعتی و صنعتی منسوخ شده ‌و باید به روزنامه‌نگاری فرا صنعتی روی بیاوریم و در این دوران جریان روزنامه‌نگاری ما با فقر محتوا روبه‌رو‌‌ست و اگر نتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم و به دوران روزنامه نگاری حجمی برسیم با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شویم.

 

وی خاطرنشان کرد: در اسرع وقت سامانه خبرنگاران را سر و سامان می‌بخشیم و به فکر جمع‌آوری آرشیو اخبار اصحاب رسانه هستیم و این موضوع در سایت جدید خانه مطبوعات مورد توجه مسئولان است و تلاش می‌کنیم تا مشکلات بیمه را نیز تا حدودی برطرف کنیم.

 

پیربوداقی تصریح کرد: شرط حوزه رسانه کاری وارستگی است و اگر فردی در این موضوع دچار تزلزل شود بحث میثاق‌نامه و اخلاق حرفه‌ای خبرنگاری به خودی خود کنار می‌روند و برای اینکه بدانیم این مهم را رعایت کرده‌ایم باید در چنین جلساتی حضور یابیم و خود را مورد سنجش قرار دهیم.

 

وی افزود: اگر بتوانیم اثری تولید کنیم که مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند و موجب آرامش فرد شود کار خود را به سرمنزل مقصود رسانده‌ایم در غیر این صورت از این مهم باز مانده‌ایم و تمامی اصحاب رسانه و عموم مخاطبان رسانه‌ها باید سواد رسانه‌ای داشته باشند تا با موضوعات آشنا شوند.

 

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی تاکید کرد: خبرنگاران هیچ متولی و پشتوانه قدرتمندی ندارند و روابط عمومی‌ها که با مضمون دفاع از حقوق اصحاب رسانه ایجاد شده‌اند امروزه به دنبال دفاع از حقوق خود هستند بنابراین اصحاب رسانه تلاش کنند تا با قلم خود از خود و حقوق خود دفاع کنند.

 

منبع: چیچست نیوز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد