درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:11   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30358صفحه نخست » گفتگوپنجشنبه، 15 تیر 1396 - 07:50
شناسایی نیاز افکار عمومی از طریق رصد رسانه‌‌ها
دکتر سلطانی فر مدیر گروه ارتباطات واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی: - اگر روابط عمومی‌ها می‌خواهند موفق باشند باید بر موضوع رصد و پیمایش رسانه‌ها توجه خاص داشته باشند. متاسفانه در حاضر نگاه به این فضای رصد و پیمایش رسانه ها از سوی روابط عمومی نگاه قوی و جدی نیست که باید در این زمینه تغییر نگرش حاصل شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آنچه در رسانه‌ها اتفاق می‌افتد در بسیاری موارد به خصوص در رسانه‌های نوین بازتابی از آن چیزی است که به عنوان دماسنج افکار عمومی تلقی می‌شود، آنچه در گذشته در رسانه ها اتفاق می‌افتاد دماسنج احزاب و نگرش‌های سیاسی و گروه های سیاسی و رهبران آنها بود.

 

 اما آنچه امروز در شبکه های اجتماعی اتفاق می‌افتد ترمومتر افکارعمومی است، یعنی آنچه در واقع نیاز افکارعمومی است را می‌توانیم از طریق رصد رسانه‌‌های جمعی خوبی شناسایی کنیم.


به همین دلیل اگر می‌خواهیم روابط عمومی موفقی داشته باشیم و بدانیم چه مسیری برای بهبود کار در جهت نیازهای مردم را دنبال کنیم رصد افکارعمومی از طریق رسانه‌ها امری واجب و اجتناب ناپذیر است.

 

در واقع روابط عمومی یک واحد بسته و در خلاء نیست که بتوانیم آن را اندازه گیری کنیم، در کشور حدود 5 هزار و 600 واحد روابط عمومی وجود دارد و نمی‌توانیم مشخص کنیم چه مقدار به رصد و پایش می‌پردازند و چه درصدی از روابط عمومی ها این کار را انجام نمی دهند.

 

 اما در کل می‌توان گفت اگر روابط عمومی‌ها می‌خواهند موفق باشند باید بر موضوع رصد و پیمایش رسانه‌ها توجه خاص داشته باشند. متاسفانه در حاضر نگاه به این فضای رصد و پیمایش رسانه ها از سوی روابط عمومی نگاه قوی و جدی نیست که باید در این زمینه تغییر نگرش حاصل شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد