درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 20:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30244صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 9 تیر 1396 - 07:31
رسانه های دیجیتال در برابر رسانه های سنتی
رسانه های دیجیتال از جمله وب سایت ها و رسانه های اجتماعی فرصت هایی را برای مشارکت کم هزینه با بسیاری از سهامداران و شهروندان فراهم می کنند و باید به رسمیت شناخته شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رسانه های دیجیتال از جمله وب سایت ها و رسانه های اجتماعی فرصت هایی را برای مشارکت کم هزینه با بسیاری از سهامداران و شهروندان فراهم می کنند و باید به رسمیت شناخته شوند.

 

متاسفانه ارتباطات دیجیتالی و ارائه خدمات توسط برخی از بخش های جامعه هنوز توسط بسیاری از افراد مسن استفاده نمی شود. بنابراین، دولت ها نیاز به ترکیبی از روش های دیجیتال و "آنالوگ"، ارتباط و تعامل و همچنین تعاملات چهره به چهره (مثلا مشارکت مستقیم مردم، مشارکت و ...) دارند.

رسانه های سنتی، اغلب وقت زیادی را صرف تبلیغات و نظارت بر رسانه ها از قبیل روزنامه ها، تلویزیون ها و رادیوها می کنند که معتقدند این کانال ها منعکس کننده دیدگاه ذینفعان و شهروندان است. با "تقسیم شدن مخاطبان" و کاهش چشمگیر اعتماد به رسانه های سنتی، این باور نادرست است.

 

بخش های بزرگی از جامعه امروز اخبار و اطلاعات خود را از طریق رسانه های اجتماعی به دست می آورند و روزنامه ها را نمی خوانند و یا تلویزیون را برای اخبار و یا امور جاری تماشا نمی کنند. همچنین بسیاری از سازمان های رسانه ای دیدگاه های حزبی را منعکس می کنند و همه این موارد رسانه های سنتی را در معرض نابودی بیشتر قرار می دهند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد