درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 06:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30200صفحه نخست » پنجشنبه، 8 تیر 1396 - 05:22
اروپا گوگل را به پرداخت دو میلیارد یورو جریمه محکوم کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت آمریکایی گوگل به دلیل تبعیض قائل شدن در رده‌بندی فروشنده‌ها در ماشین جستجوی خود از سوی کمیسیون اروپا به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۲ میلیون یورو خسارت محکوم شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت آمریکایی گوگل به دلیل تبعیض قائل شدن در رده‌بندی فروشنده‌ها در ماشین جستجوی خود از سوی کمیسیون اروپا به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۲ میلیون یورو خسارت محکوم شد.

اگر تا به حال در ماشین جست‌وجوی گوگل دنبال مقایسه قیمت برای یک خرید اینترنتی رفته باشید، احتمالا متوجه این نکته شده‌اید که نتایج جست‌وجوی شما نه بر اساس قیمت کالا بلکه بر مبنای دیگری جلوی چشم شما ظاهر می‌شود.

شرکت گوگل متهم است که در هر جست‌وجویی ابتدا نام شرکت‌هایی را در بالاترین رده قرار می‌دهد که یا وابسته به گوگل هستند و یا پول تبلیغ به گوگل داده‌اند. کمیسیون اروپا این موضوع را ثابت کرده و بابت آن از شرکت گوگل تقاضای ۲ میلیارد و ۴۲ میلیون یورو جریمه کرده است.

این مبلغ بالاترین رقم جریمه‌ای است که تا کنون تعیین شده است. کمیسیون اروپا روز سه‌شنبه ۲۷ ژوئن (۶ تیر) در بروکسل اعلام کرد که گوگل در جست‌وجوی آنلاین محصولات تبعیض قائل می‌شود.

بر اساس بیانیه کمیسیون اروپا شرکت آمریکایی گوگل شرکت‌های وابسته به خود را در رده‌های بالای نتایج جست‌وجو قرار می‌دهد و این مصداق "سوءرفتار و تبعیض" است. سایر ماشین‌های جست‌وجوی اینترنتی نیز این اقدام گوگل را اولویت دادن به شرکت‌هایش در مقایسه با سایر شرکت‌ها و تولیدکنندگان دانسته‌اند.

کمیسیون اروپا ۹۰ روز به گوگل فرصت داده تا این موضوع را تغییر دهد در غیر این صورت تا ۵ درصد درآمد متوسط روزانه گوگل در سراسر جهان از شرکت آلفابت که شرکت مادر گوگل است دریافت خواهد شد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد