درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 17:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29964صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 23 خرداد 1396 - 03:26
 تفکـر مثبـت و روابط عمومـی: پنج پیشـنهاد
نویسنده: Ronn Torossian - احساس مثبت شما بر روی یک محصول می تواند تاثیر به مراتب بیشتری گذاشته و واقعا در پیچ های رسانه ای شما، بیانیه های مطبوعاتی و به کارگیری های تان، منعکس خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حقیقت این است که، "تفکر مثبت" درست در کنار قفسه "خودیاری" در نزدیک ترین فروشگاه کتاب Barnes & Noble قرار دارد، اما این موضوع بسیار عملی تر از آن چه که شما ممکن است فکر کنید می باشد. تجربه من در تجارت و در زندگی باعث می شود که با اعتماد به نفس بیشتری در مورد این که چگونه تفکر مثبت می تواند به شما در رسیدن به جایی که می خواهید به آن برسید، کمک نماید، صحبت کنم.


گفته شده است که دیوید اوگیلوی در طول روزهای اولیه تاسیس آژانس تبلیغاتی افسانه ای اوگیلوی هر روز صبح به دفتر می رفت و می پرسید: "خب؟ آیا شرکت کوکا کولا امروز تماس گرفت؟". تا زمانی که آن ها واقعا تماس گرفتند. اتفاقی بود؟ ممکن است فکر کنید اتفاقی بوده، اما من در این تجارت روابط عمومی، می توانم تصدیق کنم که: مثبت اندیشی ادغام شده در زندگی ما، می تواند تفاوت ایجاد کند.


در این جا  پنج پیشنهاد ارایه شده است:
1) قدرت تخیل. عموما قدرت تخیل دست کم گرفته می شود (و قدر آن را کسی نمی داند)، به همین جهت به طور کامل استفاده نمی شود و به ندرت برای پیشبرد شما در مسیر حرفه ای تان مورد استفاده قرار می گیرد. حقیقت در مقابل این است که تخیل اولین و دورترین دستاورد به سمت جایی      است که شما می خواهید به آن برسید. این مسئله می تواند به تصویر کشیدن خودتان با یک مشتری جدید، به تصویر کشیدن دفتر کار جدیدتان و یا تصور یک پوشش رسانه ای از دستاوردهای بزرگ اخیر شما باشد. هر چیزی که شما به صورت روزانه به تصویر می کشید (تخیل می کنید) همواره می تواند به لحاظ فیزیکی تحقق یابد.


2) طوری عمل نمایید که انگار همین حالا هم چیزی را که می خواهید، دارید. گاهی اوقات ما فقط به خاطر این که "هنوز به جایی که می خواهیم نرسیده ایم"، در اعمال و احساسات خود به عقب بر می گردیم. یک راهنمایی ساده: تظاهر کنید به آن چه می خواهید رسیده اید و با این کار خود را شادتر خواهید یافت و از آن چه در حال حاضر در حال انجام آن هستید، رضایت بیشتری خواهید یافت.


3) ارتباط مثبت برقرار نمایید. مردم اغلب در مورد توانایی های خود شکاک هستند و بزرگان روابط عمومی (و به طور کلی بیزینس من ها) می دانند که این احساس، کلیدی است. این مسئله بسیار مهمی   است که نه تنها در مورد شغل خود، بلکه بر روی برند، موسسه و شخصیتی که نماینده آن هستید، احساساتی (پرشور) باشید. احساس مثبت شما بر روی یک محصول می تواند تاثیر به مراتب بیشتری گذاشته و واقعا در پیچ های رسانه ای شما، بیانیه های مطبوعاتی و به کارگیری هایتان، منعکس خواهد شد.


4) هر چه فکر کنید همان خواهد شد. شما ادعا می کنید نمی توانید کاری را انجام دهید؟ این قطعا سخت تر است اگر شما سعی نکنید. نتایج مثبتی برای ایده ها، ابتکارات و تلاش هایتان، در ذهن خود متصور شوید. به دنبال این نباشید که چرا آن کار نمی کند. این مسئله به خوبی در شیوه های طوفان مغزی (فکری) حرفه ای منعکس شده است. شما هیچ چیزی را که به ارمغان آمده، دست کم نگیرید. آن را در یکی از امور زندگیتان به کار ببرید.


5) ارتباط برقرار نمایید. بله، این یک نکته خنده دار برای پیشنهاد به ارتباط گران و کارکنان روابط عمومی   است، اما مسئله ای   است که به راحتی فراموش و رها می شود. آیا در حال پیچ رسانه ها هستید؟ ارتباط از طریق تلفن. پیگیری؟ اونا تماس گرفتند! زمانی که خودمان را شفاهی (و مثبت) بیان می نمایید، نتایج بهتری کسب خواهیم نمود. فضای کمتری برای بروز شکاف در درک متقابل دهید و روابط شخصی بهتری برقرار نمایید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
محمد مس چی
| 1396/3/24 - 08:28 |     0     0     |
با سلام و آرزوی سلامتی برای دوستان ارزشمند در شبکه اطلاع رسانی شارا

مثل همیشه مطالبتون عالی ست .


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد