درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 16:09   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29894صفحه نخست » پنجشنبه، 18 خرداد 1396 - 08:29
وب‌سایت‌های اجتماعی
در حالی که وب‌سایت‌های اجتماعی بزرگ مانند فیس‌بوک و مای‌اسپیس برای جذب مخاطب عام طراحی شده‌اند،‌ اجتماعات شرکتی تمایل دارند تا کوچک‌تر و متمرکز بر افراد با سلایق مشترک (مشتریان و مشتریان احتمالی) باشند. شواهد نشان می‌دهد که روش آن‌ها مؤثر واقع شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در حالی که وب‌سایت‌های اجتماعی بزرگ مانند فیس بوک و مای‌اسپیس برای جذب مخاطب عام طراحی شده‌اند،‌ اجتماعات شرکتی تمایل دارند تا کوچک‌تر و متمرکز بر افراد با سلایق مشترک (مشتریان و مشتریان احتمالی) باشند. شواهد نشان می‌دهد که روش آن‌ها مؤثر واقع شده است.

 

جو کوترل، مدیر تحقیقات پارتیسیپیت و بیل جانسون،‌ استاد اجتماعات، اطلاعاتی را درباره بازده سرمایه اجتماعات آن‌لاین جمع‌آوری کرده‌اند که به قرار زیراست:


- کاربران اجتماعات نسبت به غیرکاربران 50 درصد بیشتر مشتری شما باقی می‌مانند. (ای.تی اند تی، 2002)


- 43 درصد از بازدید از فاروم‌های پشتیبانی به جای یک مورد پشتیبانی عمل می‌کنند. (سیسکو،‌ 2004)


- کاربران اجتماعات 54 درصد بیشتر از غیرکاربران پول خرج می‌کنند. (ایی.بی، 2006)


- در پشتیبانی مشتری،‌ هر تعامل زنده 87 درصد بیش از گزینه‌های فاروم و دیگر سلف‌سرویس‌های وب هزینه‌بردار است. (ای.اس.پی، 2002)


- هزینه هر تعامل در پشتیبانی مشتری به طور متوسط از طریق مرکز تماس 12 دلار و از طریق گزینه‌های سلف‌سرویس 25/0 دلار است. (فورستر، 2006)


- کاربران اجتماعات 9 بار بیشتر از غیرکاربران بازدید می‌کنند. (مکنزی، 2000)


- کاربران اجتماعات نسبت به غیرکاربران چهار برابر بیشتر صفحه بازدید می‌کنند. (مکنزی، 2000)


- 56 درصد از اعضای اجتماع آن‌لاین یک بار یا بیشتر در روز لاگین می‌کنند. (آننبرگ،‌ 2007)


- مشتریان در فاروم‌ها 2 برابر زمانی که تماس تلفنی می‌گیرند یا ایمیل می‌دهند از تجربیات خوب خود صحبت می‌کنند. (جوپیتر، 2006)
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد