درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 02:57   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29845صفحه نخست » شنبه، 13 خرداد 1396 - 10:20
5 فن موفق بازاریابی برای افزایش فروش
پنج فن وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید. این فنون کاربرد ساده ای دارند و در ایجاد هر کسب و کاری مؤثر هستند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پنج فن وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید. این فنون کاربرد ساده ای دارند و در ایجاد هر کسب و کاری مؤثر هستند

1- همیشه نوآوری داشته باشید

هر زمان که چیز جدیدی در کسب و کار خود ابداع می کنید، در واقع فرصتی برای فروش بیشتر خلق کرده اید.

مثلا کار ساده ای همچون افزودن اطلاعات جدید در سامانه اینترنتی که با جذب محققان و مشتریانی که در جست وجوی اطلاعات جدید سامانه شما را می کاوند، فرصت دیگری را برای فروش فراهم می کند.

همچنین افزودن کالا و خدمت جدید به فهرست محصولاتی که عرضه می کنید، معمولا موجب افزایش قابل توجهی در فروش می شود. افزایش فروش به این طریق می تواند سه دلیل عمده داشته باشد:

الف) جذب مشتریان جدید که به کالا و خدمات فعلی شما علاقه مند نیستند

ب) وقوع تکرار خرید توسط مشتریان فعلی که خواستار محصولات جدیدتان نیز هستند

ج) توانایی دستیابی به فروش بیشتر از طریق عرضه بسته بندی های حاوی دو یا تعداد بیشتری از کالاها.

2- منبعی معتبر باشید

روش هایی را جست وجو کنید که شما را به عنوان منبعی معتبر نزد دنباله روها و مشتریان تان مطرح می کند.

اطلاعات رایگان در اختیار آنان قرار دهید. به آنها در انجام سریع تر، راحت تر و ارزان تر کارهای شان کمک کنید. هر زمان که آنها برای کمک گرفتن به شما مراجعه می کنند، در واقع فرصت دیگری برای فروش به دست می آورید.

3- در رقابت متمایز باشید

برای برند خود هویت بصری داشته باشید و با توجه به نوع محصول و خدماتی که ارائه می دهید هویت سازمانی منحصر به فرد خود را طراحی کنید تا شما و محصول تان را از دیگر رقبا متمایز کند.

کیفیت در کنار طراحی خوب و معرفی محصول با هویت بصری و سازمانی منسجم می تواند برگ برنده شما در بازار داغ رقابت باشد.

هیچ  وقت سلیقه  بصری مخاطب خود را دست کم نگیرید و به آن احترام بگذارید

نکته: دلیل خاصی برای خرید مشتریان از شما، به جای دیگران یافته یا به وجود آورید.

مثلا آیا شما عملکردی سریع تر، فنون آسان تر، توجهی ویژه یا ضمانت بهتری را فراهم آورده اید؟

مزایای ویژه ای را که به مشتریان تان عرضه می کنید و رقبا فاقد آن هستند مشخص کرده و در همه آگهی های تجاری خود روی آن تأکید کنید.

اگر دلیلی برای خرید از خود به جای رقبا به مشتریان تان عرضه کنید، شاهد افزایش فروش خواهید بود.

4- هدف نهایی محصول را ارتقا دهید

مشتریان شما واقعا کالا یا خدمت شما را نمی خواهند، بلکه آنان فایده ای را که با استفاده کردن از آن به دست می آورند می خواهند.

به عنوان مثال خریداران اتومبیل، حمل و نقل راحت و مطمئن مشتریان یک دندانپزشک دندان های سالم، زیبا و بدون درد و جویندگان فرصت های تجاری، آزادی شخصی و مالی برای خود و خانواده شان می خواهند. اطمینان حاصل کنید که صفحات اینترنتی، نامه های فروش و دیگر پیام های فروش شما همان هدف نهایی را که مشتریان خواهان آن هستند، ترویج می دهند.

5- تغییر را پیش بینی کنید

تغییر، بزرگ ترین چالش موفقیت تاجری شماست. دیگر آن روزها گذشت که تاجری می توانست با تکرار عملکردهای کلیشه ای و قدیمی خود رشد دایمی به دنبال داشته باشد.

امروزه رقبای سلطه جو و نوآور و تغییرات سریع تکنولوژی، تحقق شرایط گذشته را غیرممکن ساخته است.

منتظر تغییرات باشید و خود را برای آن آماده سازید. منتظر نمانید تا درآمدتان کاهش یابد و بعد اقدام کنید.

عادت کنید نخستین نشانه های تغییرات هر پدیده ای را بکاوید و قبل از آنکه کسب و کار خود را از دست دهید، دست به کار شوید.

نکته آخر؛ ضمن اینکه با افزایش تعداد کالا و خدماتی که عرضه می کنید و با استفاده از روش های مختلف و متنوع بازاریابی، خودتان را در مقابل اثر تغییرات ایمن سازید.

در این صورت چنانچه فروش یکی از محصولات کاهش یافت یا نتایج خوبی از یکی از روش های بازاریابی حاصل نکردید، فقط بخش کوچکی از کل کسب و کار شما تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

شما کدامیک از این پنج فن بازاریابی را نادیده گرفته اید؟ همین امروز آنها را به کار گیرید تا شاهد افزایش سریع فروش خود باشید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد