درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 15:11   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29820صفحه نخست » چهارشنبه، 10 خرداد 1396 - 21:46
کمپین تبلیغاتی کشور پرتغال برای جذب توریست
صبا روفه‌گرحق - توریسم امروزه به مرکز توجه بسیاری از کشورهای جهان در رشد اقتصادی تبدیل شده است. وزارت‌خانه‌ها و بخش خصوصی در کشورهای مختلف تمام تلاش خود را می‌کنند تا با هر شیوه‌ای که شده سالانه توریست‌های بیشتری را به کشور خود بکشانند و برای این کار کمپین تبلیغاتی متنوعی را اجرا می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توریسم امروزه به مرکز توجه بسیاری از کشورهای جهان در رشد اقتصادی تبدیل شده است. وزارت‌خانه‌ها و بخش خصوصی در کشورهای مختلف تمام تلاش خود را می‌کنند تا با هر شیوه‌ای که شده سالانه توریست‌های بیشتری را به کشور خود بکشانند و برای این کار کمپین تبلیغاتی متنوعی را اجرا می‌کنند.

با ظهور و گسترش شبکه‌های اجتماعی دستیابی به علاقه‌مندان در سرتاسر جهان ممکن شده است و کشورهای بسیاری از این شیوه برای جذب توریسم استفاده کرده‌اند. همین کشور دوست و همسایه‌مان ترکیه رتبه دوم کشورهای جهان در فعالیت در شبکه‌های مجازی را داراست و توانسته است با جذب طرفدار در تمامی شبکه های مجازی از Trip Advisor گرفته تا یوتیوب و توییتر سالانه توریست‌های بسیاری را به کشور خود جذب کند.

کشور پرتغال که صاحب یکی از غنی‌ترین منابع طبیعی است و در قلب اروپا واقع شده است با راه اندازی کمپین تبلیغاتی هوشمند به تبلیغ جاذبه‌های توریستی خود از طریق روایت داستان‌های جذاب و تاثیرگذار می‌پردازد.

این کمپین تبلیغاتی از زبان سه شخصیت روایت می‌شود. یک مرد جوان، یک زن جوان و یک پیرمرد. با وجود اینکه شخصیت‌ها بسیار متفاوت هستند ولی نقطه مشترکی در گفتمان آن‌ها وجود دارد:

آن‌ها از سکون خسته شده‌اند و هر لحظه در زندگی عادی‌شان چیزی در ذهنشان تکرار می‌کند : یک جای کار می‌لنگد!

آن‌ها سفر را چاره کار می‌یایند و ایمان می‌آورند که :

اگر پیروز شدید، سفر کنید تا جشن بگیرید.

اگر شکست خوردید، سفر کنید تا از یاد ببرید.

و اگر هیچ اتفاقی نیافتاده است، سفر کنید تا اتفاقی جدید بیافتد.

بیننده مجذوب گفته‌های این افراد می‌شود، بدون اینکه متوجه باشد تصاویر خیره کننده ای که در پس زمینه می‌بیند قطعاتی از طبیعت بهشت گونه پرتغال هستند. در جایی مرد جوان اشاره می‌کند که : کافی است تماشای اینهمه زیبایی از پشت شیشه‌های گوشی‌های هوشمند! شما می‌بایست این زیبایی را از نزدیک لمس کنید.

در پایان ویدیو نیز، این کمپین از مخاطبانش دعوت می‌کند با هشتگ #cantskipus به صحبت درباره این بپردازند که چرا نمی‌توانند از خیر دیدن پرتغال بگذرند و حتما باید به پرتغال سفر کنند.

 اگر پیروز شدید، سفر کنید تا جشن بگیرید.

اگر شکست خوردید، سفر کنید تا از یاد ببرید.

و اگر هیچ اتفاقی نیافتاده است، سفر کنید تا اتفاقی جدید بیافتد.

بیننده مجذوب گفته‌های این افراد می‌شود، بدون اینکه متوجه باشد تصاویر خیره کننده ای که در پس زمینه می‌بیند قطعاتی از طبیعت بهشت گونه پرتغال هستند. در جایی مرد جوان اشاره می‌کند که : کافی است تماشای اینهمه زیبایی از پشت شیشه‌های گوشی‌های هوشمند! شما می‌بایست این زیبایی را از نزدیک لمس کنید.

در پایان ویدیو نیز، این کمپین از مخاطبانش دعوت می‌کند با هشتگ #cantskipus به صحبت درباره این بپردازند که چرا نمی‌توانند از خیر دیدن پرتغال بگذرند و حتما باید به پرتغال سفر کنند.

 

 

www.ibazaryabi.com

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد