درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29704صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 خرداد 1396 - 10:42
سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان: روابط عمومی وظیفه صیانت از برند سازمان را برعهده دارد
سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان گفت: حفظ و صیانت از برند سازمان، یکی از وظایف اصلی و مدرن روابط عمومی ها در سازمان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان گفت: حفظ و صیانت از برند سازمان، یکی از وظایف اصلی و مدرن روابط عمومی ها در سازمان است.

دکتر احسان مشکلانی با تبریک روز روابط عمومی ها به زحمت کشان این عرصه در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: در هیچ سازمانی غیر از روابط عمومی حفظ صیانت از برند سازمان بر عهده بخش دیگری نیست.

وی در خصوص تاثیر و نقش روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی گفت: همانطورکه زبان در بدن انسان یکی از اعضای حیاتی و مهم در ایجاد ارتباطات کلامی، تغییر سبک زندگی و مشخص کردن جایگاه وی در جامعه است، به همان اندازه روابط عمومی ها در یک سازمان موثر و کارآمد هستند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه یک سازمان را در جامعه روابط عمومی آن سازمان مشخص می کند، گفت: یکی از مهم ترین بخش های هر سازمانی در تعاریف جدید و مدرن بخش روابط عمومی است.

وی با تاکید بر اینکه در دنیا سازمان هایی موفق بوده اند که دارای روابط عمومی های قوی هستند، افزود: در واقع نقش اصلی در موفقیت و شکست هر سازمانی اعم از خصوصی و دولتی مربوط به روابط عمومی هاست.
سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان تاکید کرد: با توجه به اینکه اکنون در یک محیط آشفته و پیچیده قرار داریم و هرروز تغییرات با شیب بالا انجام می شود، روابط عمومی ها نقش بسیار حساس تری پیدا کرده اند، چراکه کنش و واکنش سازمان با محیط، مخاطب شناسی، نیازسنجی و نیازسازی های سازمان بر دوش روابط عمومی هاست.

مشکلانی با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی در ایران نسبتا پایین است، افزود: در واقع با روابط عمومی استاندارد فاصله داریم.

وی تصریح کرد: تعاریف ما در ایران از روابط عمومی تعریفی بسیار حداقل است. در واقع مدیران در سازمان های ایران نقش روابط عمومی را تنها در مخابره اخبار و گزارشات خلاصه می کنند. در حالیکه روابط عمومی از نظر علمی در یک سازمان مسئول ارتباط با مشتریان، مدیریت مشتریان و مهم تر از همه حفظ و صیانت از برند سازمان در جامعه است.

وی بیان کرد: اگر ذینفعان مرتبط با سازمان از جمله مشتریان و مردم و کارکنان سازمان را بررسی کنیم متوجه می شویم که یکی از وظایف کارکنان روابط عمومی ها ارتباط با کارمندان داخل مجموعه است و در این حالت هم حفظ و صیانت از برند سازمانی نمود پیدا می کند.

سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان در خصوص اینکه روابط عمومی ها در ایران تغییری داشته اند یا خیر گفت: در پاسخ می توان گفت در زمانی که چندان هم دور نیست، 80 درصد روابط عمومی ها تخصصی در این حوزه نداشتند، ولی امروزه با توجه به اینکه هنوز با تعریف جهانی فاصله داریم اما حدود 70 درصد روابط عمومی ها در سازمان ها کسانی هستند که دارای مدرک تحصیلی در حوزه علوم ارتباطات و یا روابط عمومی هستند و سوابق بالایی در این حوزه کسب کرده اند.

وی اضافه کرد: در واقع این روزها در راستای تخصصی شدن روابط عمومی ها گام برداشته ایم.

دوازدهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان جهت ارزیابی عملکرد یکساله (اول فروردین تا پایان اسفند ماه سال گذشته) دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی استان اصفهان به میزبانی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان و همکاری شهرداری اصفهان سوم خردادماه در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد