درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 10:26   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29503صفحه نخست » انجمن های روابط عمومیسه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 - 08:30
انجمن متخصصان روابط عمومی خواستار توجه به تولید محتوا و مدیریت دانش در سازمان ها شد
بیانیه انجمن متخصصان روابط عمومی به مناسبت روز ملی روابط عمومی - انجمن متخصصان روابط عمومی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه یازدهمین سالروز ملی نامگذاری روز ارتباطات و روابط عمومی با انتشار بیانه ای خواستار توجه بیشتر روابط عمومی ها به مقوله مهم تولید محتوای غنی واثربخش ومدیریت دانش شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن متخصصان روابط عمومی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه یازدهمین سالروز ملی نامگذاری روز ارتباطات و روابط عمومی  با انتشار بیانه ای خواستار توجه بیشتر روابط عمومی ها به مقوله مهم تولید محتوای غنی واثربخش ومدیریت دانش شد.


به گزارش کمیته اطلاع رسانی انجمن، در بخشی از این بیانیه آمده است: امروزه با توجه به توسعه ابزارهای نوین ارتباطی وفراهم شدن بستر ارتباط وتعامل آنلاین سازمانها با انبوه مخاطبان توجه بیش از پیش به تولید پیام های اثرگذار وانگیزشی از سوی روابط عمومی احساس می شود.


درادامه این بیانیه آمده، همچنین علیرغم گذشت بیش از 65 سال از تاسیس اولین واحد روابط عمومی در ایران ،متاسفانه هنوز بسیاری از واحدهای رو.ابط عمومی درسازمان ها از جایگاه و حمایت لازم برخوردار نبوده ودر سطوح پایینی از جایگاه وکارکردگرایی قرار دارند.


این بیانیه آورده است: نبود قانون جامع روابط عمومی در کشور ، نداشتن ردیف اعتباری مستقل ، عدم بهرمندی از نگاه تخصصی وکارشناسی به این حرفه،عدم توجه لازم به شایسته سالاری در انتصاب مدیریتی روابط عمومی ها، عدم توجه به اصلاح ساختار و جایگاه سازمانی ، بی توجهی به امر آموزش و توانمند سازی نیروهای روابط عمومی را می توان ازجمله مهمترین مشکلات و چالش‌های امروزی پیش روی روابط عمومی ها دانست.


در بخشی دیگری از این بیانیه آمده با توجه به عدم کارایی لازم بسیاری ازواحدهای روابط عمومی درایجاد ارتباط و تعامل موثر بین سازمانها ومخاطبانشان ، امیدوار است باحمایت دولت شاهد رفع مشکلات ساختارهای روابط عمومی ها در کشور باشیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد