درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29471صفحه نخست » یکشنبه، 24 اردیبهشت 1396 - 11:03
امکان مشاهده رضایت کاربران از خدمات اینترنت فراهم شد
نتایج میزان رضایت کاربران از خدمات اینترنت، در سامانه اندازه‌گیری شاخص‌های سرویس‌های ارتباطی در دسترس عمومی قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نتایج میزان رضایت کاربران از خدمات اینترنت، در سامانه اندازه‌گیری شاخص‌های سرویس‌های ارتباطی در دسترس عمومی قرار گرفت. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با ایجاد سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران از سرویس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از کاربران خواسته است که میزان رضایت خود را به‌صورت الکترونیکی از سرویس‌ها و خدماتی که از اپراتورهای مختلف دریافت می‌کنند اعلام کنند. هم اکنون پس از گذشت بیش از ۴ ماه از راه‌اندازی این سامانه، نتایج این نظرسنجی مکانیزه که از سوی کاربران سرویس‌های فناوری اطلاعات به دست آمده است، اعلام شد.

 

نتایج اولین دوره نظرسنجی مکانیزه از مشترکان شرکت‌های مخابرات، اپراتورهای اینترنت پرسرعت بی سیم و باسیم (ADSL، وایمکس پیشرفته و TDLTE) در سامانه اندازه‌گیری میزان رضایت کاربران قابل مشاهده است. این نتایج در ۳ شاخص اینترنت پرسرعت، اینترنت بی سیم (وایمکس) و ارتباطات ماهواره‌ای مورد ارزیابی قرار گرفته است و مطابق با محدوده جغرافیایی، بازه زمانی و استان و شهر و منطقه مورد نظر کاربر، سرویس دهندگان این خدمات، مقایسه و امتیاز گرفته‌اند. رگولاتوری در این زمینه اعلام کرد: این نظرسنجی پس از ایجاد سامانه روی بخش خدمات الکترونیک پورتال اینترنتی رگولاتوری در یک دوره سه ماهه از ۱۵ دی سال ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶ انجام شده و نظر مشترکان در ۵ شاخص کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک به‌صورت مکانیزه سنجیده شده است. ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم و ارتقای سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان شده است. در حال حاضر کاربران می‌توانند با ورود به آدرس الکترونیکی http:/ / itmon.cra.ir/ satisfaction یا لینک ایجاد شده روی پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir در بخش خدمات الکترونیک، نتایج نظرسنجی را مشاهده کنند و سرویس موردنظر خود را براساس پارامترهای اعلام شده از اپراتورهای اینترنتی دریافت کنند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4044

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد