درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 01:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29432صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 23 اردیبهشت 1396 - 08:27
دکتر امیرمسعود مظاهری استاد دانشگاه: لزوم روابط عمومی موثراندیش به جای مثبت اندیش
سلسله گزارش های "نقش مثبت اندیشی درموفقیت فعالیت های ارتباطی روابط عمومی ها"/ 4 - من فکر می‌کنم افرادی که در حوزه روابط عمومی مشغول به کار هستند در مرحله اول باید فردی بسیار شنونده، خوش‌برخورد و هدف‌گرا باشند. این سه ویژگی است که به کارکنان روابط عمومی در کنار سایر ویژگی‌ها کمک می‌کند بر روی افراد مخاطب اش اثر گذار باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نظرمن دوران مثبت‌اندیشی با این رویکرد که فقط به همه امور از دیدگاه مثبت نگاه کنیم پایان یافته است. بلکه در حال حاضر باید به نتیجه نیز فکر کنیم، به خصوص در حوزه روابط عمومی که با افکار عمومی سروکار داریم. اینکه به همه مسائل با دیدگاه مثبت نگاه کرد و مشکلات را ندید، فایده‌ای ندارد. چون افراد بعد از مدتی در این مسیر خسته می‌شوند و کار را رها می‌کنند، الان در آستانه انقلاب صنعتی چهارم قرار داریم و بیشتر به موثراندیشی فکر می‌شود. به این معنی که وقتی به مشکلی برمی‌خوریم با دیدن هدف دوباره انرژی بگیریم و کار را ادامه دهیم.


اگر فردی به عنوان مسئول روابط عمومی سازمانی فعالیت می‌کند، وقتی در این مسیر به مشکلی برخورد می‌کند، بایستی ریشه مشکل را بیابد و با مرتفع کردن آن راه حل اجرای اهداف و برنامه‌های سازمان را داشته باشد.


به نظر من بهتر به جای مثبت‌اندشی به موثراندیشی در روابط عمومی فکر کنیم وچون فرآیند فعالیت‌های روابط عمومی خروجی‌اش، ایجاد اثر در ذهن ذینفعان سازمان است، که باید بتواند به این هدف بزرگ و سخت دست پیدا کند.


من فکر می‌کنم افرادی که در حوزه روابط عمومی مشغول به کار هستند در مرحله اول باید فردی بسیار شنونده، خوش‌برخورد و هدف‌گرا باشند. این سه ویژگی است که به کارکنان روابط عمومی در کنار سایر ویژگی‌ها کمک می‌کند بر روی افراد مخاطب اش اثر گذار باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!


  این هوش مصنوعی می‌تواند مصاحبه شغلی انجام دهد


  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد