درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:17   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29432صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 23 اردیبهشت 1396 - 09:03
دکتر امیرمسعود مظاهری استاد دانشگاه: لزوم روابط عمومی موثراندیش به جای مثبت اندیش
سلسله گزارش های "نقش مثبت اندیشی درموفقیت فعالیت های ارتباطی روابط عمومی ها"/ 4 - من فکر می‌کنم افرادی که در حوزه روابط عمومی مشغول به کار هستند در مرحله اول باید فردی بسیار شنونده، خوش‌برخورد و هدف‌گرا باشند. این سه ویژگی است که به کارکنان روابط عمومی در کنار سایر ویژگی‌ها کمک می‌کند بر روی افراد مخاطب اش اثر گذار باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نظرمن دوران مثبت‌اندیشی با این رویکرد که فقط به همه امور از دیدگاه مثبت نگاه کنیم پایان یافته است. بلکه در حال حاضر باید به نتیجه نیز فکر کنیم، به خصوص در حوزه روابط عمومی که با افکار عمومی سروکار داریم. اینکه به همه مسائل با دیدگاه مثبت نگاه کرد و مشکلات را ندید، فایده‌ای ندارد. چون افراد بعد از مدتی در این مسیر خسته می‌شوند و کار را رها می‌کنند، الان در آستانه انقلاب صنعتی چهارم قرار داریم و بیشتر به موثراندیشی فکر می‌شود. به این معنی که وقتی به مشکلی برمی‌خوریم با دیدن هدف دوباره انرژی بگیریم و کار را ادامه دهیم.


اگر فردی به عنوان مسئول روابط عمومی سازمانی فعالیت می‌کند، وقتی در این مسیر به مشکلی برخورد می‌کند، بایستی ریشه مشکل را بیابد و با مرتفع کردن آن راه حل اجرای اهداف و برنامه‌های سازمان را داشته باشد.


به نظر من بهتر به جای مثبت‌اندشی به موثراندیشی در روابط عمومی فکر کنیم وچون فرآیند فعالیت‌های روابط عمومی خروجی‌اش، ایجاد اثر در ذهن ذینفعان سازمان است، که باید بتواند به این هدف بزرگ و سخت دست پیدا کند.


من فکر می‌کنم افرادی که در حوزه روابط عمومی مشغول به کار هستند در مرحله اول باید فردی بسیار شنونده، خوش‌برخورد و هدف‌گرا باشند. این سه ویژگی است که به کارکنان روابط عمومی در کنار سایر ویژگی‌ها کمک می‌کند بر روی افراد مخاطب اش اثر گذار باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد