درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 00:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29432صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 23 اردیبهشت 1396 - 08:27
دکتر امیرمسعود مظاهری استاد دانشگاه: لزوم روابط عمومی موثراندیش به جای مثبت اندیش
سلسله گزارش های "نقش مثبت اندیشی درموفقیت فعالیت های ارتباطی روابط عمومی ها"/ 4 - من فکر می‌کنم افرادی که در حوزه روابط عمومی مشغول به کار هستند در مرحله اول باید فردی بسیار شنونده، خوش‌برخورد و هدف‌گرا باشند. این سه ویژگی است که به کارکنان روابط عمومی در کنار سایر ویژگی‌ها کمک می‌کند بر روی افراد مخاطب اش اثر گذار باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نظرمن دوران مثبت‌اندیشی با این رویکرد که فقط به همه امور از دیدگاه مثبت نگاه کنیم پایان یافته است. بلکه در حال حاضر باید به نتیجه نیز فکر کنیم، به خصوص در حوزه روابط عمومی که با افکار عمومی سروکار داریم. اینکه به همه مسائل با دیدگاه مثبت نگاه کرد و مشکلات را ندید، فایده‌ای ندارد. چون افراد بعد از مدتی در این مسیر خسته می‌شوند و کار را رها می‌کنند، الان در آستانه انقلاب صنعتی چهارم قرار داریم و بیشتر به موثراندیشی فکر می‌شود. به این معنی که وقتی به مشکلی برمی‌خوریم با دیدن هدف دوباره انرژی بگیریم و کار را ادامه دهیم.


اگر فردی به عنوان مسئول روابط عمومی سازمانی فعالیت می‌کند، وقتی در این مسیر به مشکلی برخورد می‌کند، بایستی ریشه مشکل را بیابد و با مرتفع کردن آن راه حل اجرای اهداف و برنامه‌های سازمان را داشته باشد.


به نظر من بهتر به جای مثبت‌اندشی به موثراندیشی در روابط عمومی فکر کنیم وچون فرآیند فعالیت‌های روابط عمومی خروجی‌اش، ایجاد اثر در ذهن ذینفعان سازمان است، که باید بتواند به این هدف بزرگ و سخت دست پیدا کند.


من فکر می‌کنم افرادی که در حوزه روابط عمومی مشغول به کار هستند در مرحله اول باید فردی بسیار شنونده، خوش‌برخورد و هدف‌گرا باشند. این سه ویژگی است که به کارکنان روابط عمومی در کنار سایر ویژگی‌ها کمک می‌کند بر روی افراد مخاطب اش اثر گذار باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد