درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 06:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29432صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 24 اردیبهشت 1396 - 19:51
دکتر امیرمسعود مظاهری استاد دانشگاه: لزوم روابط عمومی موثراندیش به جای مثبت اندیش
سلسله گزارش های "نقش مثبت اندیشی درموفقیت فعالیت های ارتباطی روابط عمومی ها"/ 4 - من فکر می‌کنم افرادی که در حوزه روابط عمومی مشغول به کار هستند در مرحله اول باید فردی بسیار شنونده، خوش‌برخورد و هدف‌گرا باشند. این سه ویژگی است که به کارکنان روابط عمومی در کنار سایر ویژگی‌ها کمک می‌کند بر روی افراد مخاطب اش اثر گذار باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نظرمن دوران مثبت‌اندیشی با این رویکرد که فقط به همه امور از دیدگاه مثبت نگاه کنیم پایان یافته است. بلکه در حال حاضر باید به نتیجه نیز فکر کنیم، به خصوص در حوزه روابط عمومی که با افکار عمومی سروکار داریم. اینکه به همه مسائل با دیدگاه مثبت نگاه کرد و مشکلات را ندید، فایده‌ای ندارد. چون افراد بعد از مدتی در این مسیر خسته می‌شوند و کار را رها می‌کنند، الان در آستانه انقلاب صنعتی چهارم قرار داریم و بیشتر به موثراندیشی فکر می‌شود. به این معنی که وقتی به مشکلی برمی‌خوریم با دیدن هدف دوباره انرژی بگیریم و کار را ادامه دهیم.


اگر فردی به عنوان مسئول روابط عمومی سازمانی فعالیت می‌کند، وقتی در این مسیر به مشکلی برخورد می‌کند، بایستی ریشه مشکل را بیابد و با مرتفع کردن آن راه حل اجرای اهداف و برنامه‌های سازمان را داشته باشد.


به نظر من بهتر به جای مثبت‌اندشی به موثراندیشی در روابط عمومی فکر کنیم وچون فرآیند فعالیت‌های روابط عمومی خروجی‌اش، ایجاد اثر در ذهن ذینفعان سازمان است، که باید بتواند به این هدف بزرگ و سخت دست پیدا کند.


من فکر می‌کنم افرادی که در حوزه روابط عمومی مشغول به کار هستند در مرحله اول باید فردی بسیار شنونده، خوش‌برخورد و هدف‌گرا باشند. این سه ویژگی است که به کارکنان روابط عمومی در کنار سایر ویژگی‌ها کمک می‌کند بر روی افراد مخاطب اش اثر گذار باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد