درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 12:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29200صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 - 01:30
پرداخت غرامت به پزشکی که از هواپیمای یونایتد بیرون کشیده شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک پزشک اهل کنتاکی که پیشتر در ماه جاری به زور از هواپیمای شرکت "یونایتد ایرلاینز" بیرون کشیده شده بود از این شرکت غرامت دریافت کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  یک پزشک اهل کنتاکی که پیشتر در ماه جاری به زور از هواپیمای شرکت "یونایتد ایرلاینز" بیرون کشیده شده بود از این شرکت غرامت دریافت کرده است.

وکلای دکتر دیوید دائو، ۶۹ ساله، می گویند که یکی شروط پرداخت این غرامت این است که "مبلغ آن محرمانه بماند."

وکلای آقای دائو گفتند که اسکار مونوز رئیس این شرکت "گفته بود که می خواهد کار درست را انجام دهد و چنین کرده."

دکتر دائو پس از آنکه حاضر نشد به طور داوطلبانه برای خالی کردن جا برای کارمندان یونایتد هواپیما را ترک کند به زور و به صورتی خشن توسط ماموران فرودگاه بیرون کشیده شد.

او که اصلا ویتنامی است لحظاتی بعد با صورت خون آلود به هواپیما بازگشت. ویدئوی بیرون کشیدن او از هواپیما انعکاس گسترده ای در فضای مجازی داشت و باعث خشم عمومی شد.

در این حادثه بینی او شکست و دو دندان جلویش افتاد، تجربه ای که وکلای آقای دائو گفتند از سختی های دوره جنگ ویتنام "برای او وحشتناک تر بود."

وکلا پرداخت این غرامت را "حل و فصلی دوستانه" توصیف کرده اند.

پیشتر شرکت یونایتد ایرلاینز اعلام کرد که سیاست رزرو صندلی را اصلاح می کند.

به گفته این شرکت یکی از تغییرات این است که اگر از مسافری خواسته شود هواپیما را ترک کند ۱۰ هزار دلار به او ارائه خواهد شد.

آقای مونوز رئیس این شرکت با اعلام این تغییرات گفت: "همه مسافران مستحق دریافت بهترین سرویس و برخورد کاملا محترمانه و آبرومندانه هستند."

"ما دو هفته پیش این استاندارد را رعایت نکردیم و عمیقا بابت آن عذر می خواهیم."

این شرکت روز چهارشنبه بار دیگر خبرساز شد زمانی که یک خرگوش بزرگ که با هواپیمای یونایتد منتقل می شد مرد.

این شرکت تحقیقاتی را درباره مرگ این خرگوش ۹۰ سانتی متری به نام سایمون شروع کرده.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد