درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 20:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟
  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند
  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29200صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 8 اردیبهشت 1396 - 14:06
پرداخت غرامت به پزشکی که از هواپیمای یونایتد بیرون کشیده شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک پزشک اهل کنتاکی که پیشتر در ماه جاری به زور از هواپیمای شرکت "یونایتد ایرلاینز" بیرون کشیده شده بود از این شرکت غرامت دریافت کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  یک پزشک اهل کنتاکی که پیشتر در ماه جاری به زور از هواپیمای شرکت "یونایتد ایرلاینز" بیرون کشیده شده بود از این شرکت غرامت دریافت کرده است.

وکلای دکتر دیوید دائو، ۶۹ ساله، می گویند که یکی شروط پرداخت این غرامت این است که "مبلغ آن محرمانه بماند."

وکلای آقای دائو گفتند که اسکار مونوز رئیس این شرکت "گفته بود که می خواهد کار درست را انجام دهد و چنین کرده."

دکتر دائو پس از آنکه حاضر نشد به طور داوطلبانه برای خالی کردن جا برای کارمندان یونایتد هواپیما را ترک کند به زور و به صورتی خشن توسط ماموران فرودگاه بیرون کشیده شد.

او که اصلا ویتنامی است لحظاتی بعد با صورت خون آلود به هواپیما بازگشت. ویدئوی بیرون کشیدن او از هواپیما انعکاس گسترده ای در فضای مجازی داشت و باعث خشم عمومی شد.

در این حادثه بینی او شکست و دو دندان جلویش افتاد، تجربه ای که وکلای آقای دائو گفتند از سختی های دوره جنگ ویتنام "برای او وحشتناک تر بود."

وکلا پرداخت این غرامت را "حل و فصلی دوستانه" توصیف کرده اند.

پیشتر شرکت یونایتد ایرلاینز اعلام کرد که سیاست رزرو صندلی را اصلاح می کند.

به گفته این شرکت یکی از تغییرات این است که اگر از مسافری خواسته شود هواپیما را ترک کند ۱۰ هزار دلار به او ارائه خواهد شد.

آقای مونوز رئیس این شرکت با اعلام این تغییرات گفت: "همه مسافران مستحق دریافت بهترین سرویس و برخورد کاملا محترمانه و آبرومندانه هستند."

"ما دو هفته پیش این استاندارد را رعایت نکردیم و عمیقا بابت آن عذر می خواهیم."

این شرکت روز چهارشنبه بار دیگر خبرساز شد زمانی که یک خرگوش بزرگ که با هواپیمای یونایتد منتقل می شد مرد.

این شرکت تحقیقاتی را درباره مرگ این خرگوش ۹۰ سانتی متری به نام سایمون شروع کرده.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  میدیاکراسی: بررسی ابعاد مختلف: بررسی ابعاد مختلف


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  من ویژگی جدید بینایی چت‌جی‌پی‌تی را با 7 فرمان آزمایش کردم - نتیجه شگفت‌انگیز است!


  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  از شمار دو چشم یک تن کم


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  یاهو تیم ارتباطات خود را تقویت می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد