درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 06:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29185صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیچهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 - 17:44
مدیر روابط‌عمومی بانک صادرات ایران منصوب شد
سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران طی حکمی، حمیدرضا رهبر را به عنوان سرپرست روابط‌عمومی این بانک منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران طی حکمی، حمیدرضا رهبر را به عنوان سرپرست روابط‌عمومی این بانک منصوب کرد.


به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در بخشی از این حکم ضمن تأکید بر نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی آمده است: «در سالی هستیم که به عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» مزین است. تحقق اهداف این شعار، نیازمند تلاشگران ویژه و نگرش تحول‌خواه می‌باشد. لذا با توجه به سوابق، پشتکار و امانتداری شما در مسئولیت‌های قبلی بدین‌وسیله به سمت سرپرست اداره کل روابط‌عمومی بانک منصوب می‌شوید.

 

روابط‌عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و تلاش‌های آگاهانه، سنجیده و برنامه‌ریزی شده به منظور انعکاس مناسب فعالیت‌های هر سازمان در جامعه و نقطه تلاقی سازمان و ذی‌نفعان، جهت جمع‌آوری بازخورد اقدامات و بکارگیری بایسته آن‌ها می‌باشد و خصوصیات عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پویایی هرچه بیشتر واحد مذکور را طلب می‌نماید....»


شایان توجه است طی مراسمی که با حضور جمشید جام‌خانه مشاور اجرایی مدیرعامل و معاون شعب و بازاریابی و نیز معاون، کارشناسان و کارکنان اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران برگزار شد، حمیدرضا رهبر به عنوان مدیر جدید روابط‌عمومی این بانک معرفی گردید.


گفتنی است، حمیدرضا رهبر که جانشین علی جهانی شده است، دانش‌آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد. وی پیش از این به عنوان کارشناس ارشد اداره کل حوزه مدیریت فعالیت داشته و ٢٣ سال سابقه اجرایی در بخش‌های مختلف بانک از جمله روابط‌عمومی را در کارنامه خود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد