درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 10:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29185صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیچهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 - 21:38
مدیر روابط‌عمومی بانک صادرات ایران منصوب شد
سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران طی حکمی، حمیدرضا رهبر را به عنوان سرپرست روابط‌عمومی این بانک منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران طی حکمی، حمیدرضا رهبر را به عنوان سرپرست روابط‌عمومی این بانک منصوب کرد.


به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در بخشی از این حکم ضمن تأکید بر نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی آمده است: «در سالی هستیم که به عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» مزین است. تحقق اهداف این شعار، نیازمند تلاشگران ویژه و نگرش تحول‌خواه می‌باشد. لذا با توجه به سوابق، پشتکار و امانتداری شما در مسئولیت‌های قبلی بدین‌وسیله به سمت سرپرست اداره کل روابط‌عمومی بانک منصوب می‌شوید.

 

روابط‌عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و تلاش‌های آگاهانه، سنجیده و برنامه‌ریزی شده به منظور انعکاس مناسب فعالیت‌های هر سازمان در جامعه و نقطه تلاقی سازمان و ذی‌نفعان، جهت جمع‌آوری بازخورد اقدامات و بکارگیری بایسته آن‌ها می‌باشد و خصوصیات عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پویایی هرچه بیشتر واحد مذکور را طلب می‌نماید....»


شایان توجه است طی مراسمی که با حضور جمشید جام‌خانه مشاور اجرایی مدیرعامل و معاون شعب و بازاریابی و نیز معاون، کارشناسان و کارکنان اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران برگزار شد، حمیدرضا رهبر به عنوان مدیر جدید روابط‌عمومی این بانک معرفی گردید.


گفتنی است، حمیدرضا رهبر که جانشین علی جهانی شده است، دانش‌آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد. وی پیش از این به عنوان کارشناس ارشد اداره کل حوزه مدیریت فعالیت داشته و ٢٣ سال سابقه اجرایی در بخش‌های مختلف بانک از جمله روابط‌عمومی را در کارنامه خود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد