درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 16:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2916صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 31 فروردین 1392 - 03:29
موزه‌ی مطبوعات آماده شد
  

شارا- مدیر موزه‌ی مطبوعات ایران از آماده شدن فضای این موزه برای افتتاح خبر داد.

 

مهدی نورعلیشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که موزه‌ی مطبوعات ایران همزمان با روز ارتباطات - 27 اردیبهشت‌ماه - افتتاح می‌شود،‌ اظهار کرد: این موزه که در مکانی معروف به «قبر آقا» قرار دارد به به‌سازی نیاز داشت،‌ اکنون به‌سازی محیطی انجام شده و مکان غرفه‌ها نیز مشخص شده است.

 

او ادامه داد: در بخش اسناد گنجینه‌ی تاریخی موزه‌، تمام اسنادی که باید به نمایش گذاشته شوند، آماده‌اند و فقط چیدمان آن باقی مانده است.

 

نورعلیشاهی با اشاره به هدف از تأسیس موزه‌ی مطبوعات،‌ اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف این موزه‌، جمع‌آوری و تدوین آثار و اسناد مطبوعات ایران در قالب یک فعالیت علمی است که در بلندمدت بتوان آن را به یک کار پژوهشی تبدیل کرد. موزه‌ی مطبوعات زنده است و قرار نیست صرفا کار نمایشگاهی در آن انجام شود.

وی گفت:‌ برای این موزه، برنامه‌های حاشیه‌یی پیش‌بینی شده تا مکانی باشد که نسل امروز، با سابقه‌ی کار مطبوعاتی در ایران آشنا شوند و بداند در دوره‌هایی که دسترسی به تکنولوژی تا این حد امکان‌پذیر نبوده است‌، مطبوعات چگونه منتشر می‌شدند. همچنین کارگاه‌های آموزشی‌، نشست‌های پژوهشی و نشست‌های تخصصی مطبوعاتی با حضور تمام اقشار در این موزه برگزار می‌شود.

 

نورعلیشاهی با تأکید بر این‌که نبودن موزه‌ی مطبوعات یک خلأ بود‌، افزود: با توجه به ریشه‌دار بودن مطبوعات در ایران و تأثیرات زیاد آن بر تحولات تاریخ معاصر ایران‌، این خلأ بسیار احساس می‌شد. بنابراین تلاش‌های زیادی انجام شد تا این خلأ پر شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد