درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 21:45   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2916صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 31 فروردین 1392 - 07:23
موزه‌ی مطبوعات آماده شد
  

شارا- مدیر موزه‌ی مطبوعات ایران از آماده شدن فضای این موزه برای افتتاح خبر داد.

 

مهدی نورعلیشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که موزه‌ی مطبوعات ایران همزمان با روز ارتباطات - 27 اردیبهشت‌ماه - افتتاح می‌شود،‌ اظهار کرد: این موزه که در مکانی معروف به «قبر آقا» قرار دارد به به‌سازی نیاز داشت،‌ اکنون به‌سازی محیطی انجام شده و مکان غرفه‌ها نیز مشخص شده است.

 

او ادامه داد: در بخش اسناد گنجینه‌ی تاریخی موزه‌، تمام اسنادی که باید به نمایش گذاشته شوند، آماده‌اند و فقط چیدمان آن باقی مانده است.

 

نورعلیشاهی با اشاره به هدف از تأسیس موزه‌ی مطبوعات،‌ اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف این موزه‌، جمع‌آوری و تدوین آثار و اسناد مطبوعات ایران در قالب یک فعالیت علمی است که در بلندمدت بتوان آن را به یک کار پژوهشی تبدیل کرد. موزه‌ی مطبوعات زنده است و قرار نیست صرفا کار نمایشگاهی در آن انجام شود.

وی گفت:‌ برای این موزه، برنامه‌های حاشیه‌یی پیش‌بینی شده تا مکانی باشد که نسل امروز، با سابقه‌ی کار مطبوعاتی در ایران آشنا شوند و بداند در دوره‌هایی که دسترسی به تکنولوژی تا این حد امکان‌پذیر نبوده است‌، مطبوعات چگونه منتشر می‌شدند. همچنین کارگاه‌های آموزشی‌، نشست‌های پژوهشی و نشست‌های تخصصی مطبوعاتی با حضور تمام اقشار در این موزه برگزار می‌شود.

 

نورعلیشاهی با تأکید بر این‌که نبودن موزه‌ی مطبوعات یک خلأ بود‌، افزود: با توجه به ریشه‌دار بودن مطبوعات در ایران و تأثیرات زیاد آن بر تحولات تاریخ معاصر ایران‌، این خلأ بسیار احساس می‌شد. بنابراین تلاش‌های زیادی انجام شد تا این خلأ پر شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد