درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 19:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29050صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 28 فروردین 1396 - 13:37
قدرت شبکه های اجتماعی یونایتد را وادار به تغییر مقررات خرید بلیط خود کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت هوایی یونایتد سیاست خرید بلیط خود را در واکنش به اعتراضات گسترده شهروندان تغییر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت هوایی یونایتد سیاست خرید بلیط خود را در واکنش به اعتراضات گسترده شهروندان تغییر داد.

پیش از این این شرکت به کارکنان خود اجازه می‌داد از صندلی‌های باقیمانده در آخرین دقایق قبل از پرواز برای خود استفاده کنند.

همین سیاست به خارج کردن دیوید دائو، یک مسافر ویتنامی آمریکایی در یکی از پروازهای داخلی این شرکت منجر شد.

تصاویر موبایل ضبط شده چهره خونین این مسافر را نشان می‌دادند که پاهایش را گرفته اند و به زور از راهروی هواپیما به بیرون می‌کشند.

شرکت یونایتد می‌گوید از این به بعد خدمه یک ساعت قبل از پرواز صندلی‌های مشخص خود را دریافت می‌کنند.

دیوید دائو دو دندان جلوی خود را در کشمکش در هواپیما از دست داده و بینی اش شکسته است.

این شرکت هوایی می‌گوید تغییر تازه برای بهبود خدمات به مشتری طراحی شده است.

اخراج قهری آقای دائو از هواپیما خشم عمومی و گسترده‌ای را درپی داشت و میلیون‌ها نفر تصاویر این حادثه را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اند.

کریستال، دختر این مسافر در یک کنفرانس خبری در شیکاگو گفت خانواده‌اش از نحوه رفتار با آقای دائو منزجر شده‌اند.

ماموران انتظامی فرودگاه آقای دائو را از هواپیمایی که شیکاگو را به سمت لوییزویل در کنتاکی ترک می‌کرد به زور بیرون کشیدند.

این پرواز کامل بود ولی این شرکت هوایی خواستار خروج چهار مسافر بود تا صندلی برای کارکنانش خالی شود.

آقای دائو گفت حاضر به ترک هواپیما نیست چون باید به مقصد و به بیمارانش برسد.

وکیل آقای دائو از قول موکلش گفته تجربه این پرواز از آنچه او هنگام ترک ویتنام تحمل کرده وحشتناک تر بوده است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


  مسئولیت‌پذیری در استفاده از هوش مصنوعی و چالش‌های ارتباطی


  فاجعه سقوط بالگرد: زنگ خطر ناتوانی در مدیریت بحران


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!


  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد