درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 00:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28996صفحه نخست » یکشنبه، 27 فروردین 1396 - 21:44
اپلیکیشن متفاوت گوگل برای تحویل غذا درب منزل
هندی‌ها این امکان را پیدا کرده‌اند که از طریق اپلیکیشن جدید گوگل غذا سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هندی‌ها این امکان را پیدا کرده‌اند که از طریق اپلیکیشن جدید گوگل غذا سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند. شرکت گوگل از اپلیکیشن جدید و جالب توجهی رونمایی کرده که مشکل میلیون‌ها نفر در سراسر جهان برای تهیه غذا را حل می‌کند اما مشکل اینجاست که این امکان تنها برای آنهایی که در بنگلور و بمبئی هند زندگی می‌کنند فراهم شده است. این اپلیکیشن جدید« Areo» نام دارد که تحویل غذا و خدمات در منزل را یکجا ارائه می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان انواع غذاها را از رستوران‌های مختلف سفارش داد زیرا منوی رستوران‌ها و فست‌فودهای محلی را در خود گردآوری کرده است. البته این اپلیکیشن تفاوت دیگری هم با نمونه‌های مشابه دارد و آن اینکه می‌توان خدمات دیگری را نیز سفارش داد؛ نظیر لوله‌کش، نجار، متخصص تعمیر لوازم برقی و نظایر آنها. حتی با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان از مشورت کارشناسانی بهره برد که در زمینه برگزاری مراسم ازدواج تخصص دارند. استفاده از این نوآوری برای سفارش و تحویل غذا در نوع خود جالب توجه بوده و می‌توان از همان ابتدا غذاهایی را از دو گروه مجزای گیاهی و غیرگیاهی انتخاب کرد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4020

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد