درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:16   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28904صفحه نخست » شنبه، 19 فروردین 1396 - 15:02
برگزاری سه رویداد جهانی بزرگ در عرصه بازاریابی
حضور در رویداد جهانی می‌تواند فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری مختلفی را برای کارآفرینان ایجاد کند. ملاقات با افراد مختلف و استفاده از تجربه‌ی سخنران‌ها نیز می‌تواند دانش جدیدی را در اختیار افراد حاضر در کنفرانس یا رویداد جهانی قرار دهد. در این گزارش به معرفی ۳ رویداد جهانی که در هفته گذشته با محوریت بازاریابی برگزار شدند می‌پردازیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همه ساله چندین کنفرانس و رویداد جهانی در حوزه‌های مختلف بازاریابی، شبکه‌های اجتماعی، فروش و … در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شوند. این رویدادها و کنفرانس‌ها معمولا بهترین مکان برای تبادل اطلاعات، ایده‌ها و تجربه‌های جدید هستند. حضور در رویداد جهانی می‌تواند فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری مختلفی را برای کارآفرینان ایجاد کند. ملاقات با افراد مختلف و استفاده از تجربه‌ی سخنران‌ها نیز می‌تواند دانش جدیدی را در اختیار افراد حاضر در کنفرانس یا رویداد جهانی قرار دهد. در این گزارش به معرفی ۳ رویداد جهانی که در هفته گذشته با محوریت بازاریابی برگزار شدند می‌پردازیم.


۱) رویداد جهانی بازاریابی مصرف کننده (consumer marketing)
رویداد بازاریابی مصرف کننده ۶ام و ۷ام آوریل ۲۰۱۷ در نیویورک ماریوت مارکیز با موضوع تسلط بر استراتژی بازاریابی و گسترش استفاده از فناوری برگزار شد. در این رویداد نحوه‌ی عملکرد برندها و رهبران بازاریابی با ارائه چشم‌اندازی از نحوه عملکرد مصرف‌کنندگان مورد بررسی قرار گرفتند. افراد با حضور در این رویداد با نحوه‌ی تقسیم‌بندی بازار، توجه به ارزش‌های مورد نظر مصرف‌کننده و چگونگی استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های دیجیتال برای خلق فرصت‌های جدید در بازاریابی کسب و کارها آشنا می‌شوند.

این رویداد از سری رویدادهای فورستر (Forrester) است. فورستر به کسب و کارها و رهبران کمک می‌کند تا با توسعه استراتژی‌های خود به جذب مشتری بپردازند. این رویدادها برای به چالش کشیدن تفکر افراد و استفاده از نوآوری برای جذب مشتری برگزار می‌شوند.

۲) کنفرانس جهانی تسلط بر بازاریابی دیجیتالی موبایل (Mastering Mobile Digital Marketing)
این کنفرانس با محوریت بازاریابی پیشرو، و بهینه‌سازی موتورهای جستجو و مسائل مربوط به تلفن همراه در ۵ام آوریل ۲۰۱۷ در ماساچوست بوستون برگزار شد. در این رویداد یک روزه به بررسی افق تغییرات و تحولات بازاریابی و پیدایش بازاریابی دیجیتال و بازاریابی موبایلی پرداخته شد. همانگونه که می‌دانید در دهه‌ی اخیر انقلاب بزرگی در صنعت تلفن همراه رخ داده است. همچنین این صنعت با سرعت زیادی رو به تغییر است. از این رو آگاهی از این تغییرات تاثیر به سزایی در رشد و توسعه کسب و کارها دارد. آشنایی با روش‌های برقراری ارتباط با مخاطبان تلفن همراه که روز به روز در حال افزایش است و پیشبرد استراتژی بازاریابی دیجیتال موبایل محور از اهداف اصلی برگزاری این کنفرانس بوده است.

این کنفرانس توسط استون تمپل (Stone Temple) که در پیشبرد دانش بازاریابی دیجیتال موضوعات مختلفی مانند بازاریابی محتوایی و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را تحت پوشش قرار می‌دهد، برگزار شد.

۳) نشست تنوع در بازاریابی و تبلیغات (diversity in marketing and advertising summit)
نشست تنوع در بازاریابی و تبلیغات که به اختصار به عنوان نشست دیما (DIMA) نیز شناخته می‌شود در روزهای ۴ام و ۵ام آوریل ۲۰۱۷در لندن برگزار شد. در این نشست تمام افراد فعال در اکوسیستم بازاریابی و تبلیغات کنار هم جمع شدند تا با تمرکز بر گسترش انواع شیوه‌های تبلیغات و بازاریابی بپردازند و نقش رهبری در اجرای کمپین برندها را با هم بررسی کنند. در این رویداد با تسهیل همکاری و توسعه جمعی به ارائه‌ی راه‌حل‌های ملموس برای غلبه بر چالش‌های کلیدی دنیای امروز و تحول چشم‌انداز رسانه که به سرعت در حال تغییر است پرداخته شد. سخنرانی‌های تخصصی و جلسات تعاملی وارائه داستان‌های موفقیت رهبران برجسته و الهام‌بخش در حوزه تبلیغات از مهمترین بخش‌های این رویداد تاثیرگذار بود.
 

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد