درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 289صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 23 فروردین 1391 - 14:23
آیا برای یک فاجعه در رسانه اجتماعی آماده هستید؟
سازمان ها در بهره گیری از آخرین فن آوری های روز سریع هستند، اما ما حتی نمی دانیم مشکلاتی که در کار با این فن آوری ها پدید می آیند را چه بنامیم
  

 

آیا برای یک فاجعه در رسانه اجتماعی آماده هستید؟

 

نکاتی در مورد منبع خبر:  ذکر منبع حتما باید در بازانتشار مطالب و اخبار اختصاصی رسانه‌ها و پایگاه های اینترنتی رعایت شود؛ چون حاصل تلاش و کار افراد دیگری است. ذکر منبع یک امر معمول است و ایرادی ندارد که رسانه‌ها با ذکر منبع، اخبار و مطالب همدیگر را نقل کنند. اما متاسفانه تعداد زیادی از همکاران رسانه ای مطالب و خبرهای سایر رسانه ها را کپی کرده و از ذکر منبع آن خودداری می کنند. شارا در صورتی اجازه باز انتشار مطالب خود را می دهد که منبع آن به طور کامل ذکر شود.

 

 

مقالات - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران )شارا(:

شارا- آیا برای یک فاجعه در رسانه اجتماعی آماده هستید؟
تحقیقات اخیر نشان می دهد که بیشتر سازمان ها به هیچ عنوان آمادگی یک فاجعه در رسانه اجتماعی را ندارند. گزارش گروه آلتیمر نشان داد که 76% از چنین اتفاقاتی که در سال های 2001 تا 2011 رخ داد، در صورتی که شرکت ها در فرایندهای اثربخش داخلی سرمایه گذاری کرده بودند، قابل پیشگیری یا تخفیف بود؛ و مطالعات نشان می دهند، در حالی که فجایع رسانه اجتماعی در حال افزایش هستند، شرکت های آمادگی رویارویی با آن ها را ندارند.
سازمان ها در بهره گیری از آخرین فن آوری های روز سریع هستند، اما ما حتی نمی دانیم مشکلاتی که در کار با این فن آوری ها پدید می آیند را چه بنامیم فاجعه رسانه اجتماعی؟ بحران رسانه اجتماعی؟ طوفان رسانه اجتماعی؟
مشخص نیست که این اتفاقات در حوزه مدیریت مسأله است یا مدیریت سنتی بحران. اما هر آنچه که نامیده شود از واقعیت آن کم نمی کند – به خصوص به عنوان تهدیدی برای شهرت سازمان. به نظر می رسد که سرعت اشتباهات در رسانه اجتماعی در حال افزایش است و در این چند ماه اخیر مثال های شومی را می توان مطرح کرد
·         شرکت هواپیمایی کانتاز (Qantas) رقابت آن لاین بدموقعی را راه اندازی کرد و در آن از مسافران دعوت کرد تا "از تجربه رویایی خود در هواپیما" صحبت کنند و با این کار سیلی از شکایات از سوی مسافران ناراضی سرازیر شد.
·         کافی شاپ زنجیره ای تیموتی (Timothy) با مرکزیت در تورنتو به هر فردی که صفحه آن را "لایک" می کرد یک بسته قهوه هدیه می داد اما قهوه رایگان ظرف مدت سه روز به اتمام رسید و شرکت مجبور شد اعلام کند که "آسیاب به نوبت".
·         شرکت هرشی (Hershey) از طرفداران صفحه فیس بوک خود دعوت کرد تا عکس هایی را برای تبلیغ شکلات اسمورز آپلود کنند و صفحه توسط عملگرایان مخالف تولید کاکائو (به دلیل آن که دسترنج بردگان است) هک شد.
·         نیسان استرالیا (Nissan Australia) رقابت را در فیس بوک ترتیب داد که با شکست مواجه شد زیرا دوست صمیمی یکی از پرسنل این تبلیغات، برنده یکی از خودروها شد.
·         و جدیدتر از همه این که شرکت بین المللی جواهرات کلرز (Claire’s)  پس از محکوم شدن به دزدی طرح از طرف شرکت انگلیسی تاتی دیواین، در مدیریت مباحثات آن لاین با شکست کامل مواجه شد.
 

 منبع مرجع:  شارا (شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حسین امامی
| 1391/2/1 - 18:07 |     0     0     |
عالی و آموزنده بود. ممنون


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد